Kampaamossa mieli lepää, kun ei tarvitse koskaan jutella mistään kovin korkealentoisista aiheista.Alkuperäinen kirjoittaja yu:Hei tuli kotoista olo tätä kuunnellessa. Aivan kuin istuisi parturi-kampaamossa.Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Siksi se onkin niin suosittu ala naisten keskuudesta. Puolet naisista on kampaajia, ja loput puolet asiakkaita. Ja rahaa liikkuu, kun naiset värjäyttävät hiuksiaan punaisiksi...Alkuperäinen kirjoittaja suski:No tietenkin sen takia, että on luontainen huora.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Melkonen bestis tämä ap:n mies, ei taitais olla kovin kauaa bestis jos tämän kampaajan mies kuulis millanen tyyppi tämä ap:n mies oikeen on.Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
No just...hah hah jollain jotain henk koht ongelmia.Mun nais ja miesasiakkaat ollut tosi tyytyväisiä palveluun,joka ei käsitä mitn alakerran hoitoja.Semmoset saa oma mies yksioikeudella.Hyvät hoidot saakin.Ainut mikä mua mättää täs on tuo ammattikunnan haukkuminen,haluisin nähä ne naiset ketkä siel näpyttää...tai voin jo arvata miltä ne näyttää...Hyviä päivän jatkoja!Alkuperäinen kirjoittaja suski:No tietenkin sen takia, että on luontainen huora.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Paha juttu, että pettää puolisoaan. Mutta sekään ei ole ap:n ongelma, vaan oma mies, joka on iskettävissä.Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Ehdotan sulle bannia,olen huomannut miten asiaton olet ollut jo monessa ketjussa....olet varmaan muistanut ottaa päivälääkkeesi jo vai unohtuiko,on sulla semmoset vajavaiset jutut!!!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Siksi se onkin niin suosittu ala naisten keskuudesta. Puolet naisista on kampaajia, ja loput puolet asiakkaita. Ja rahaa liikkuu, kun naiset värjäyttävät hiuksiaan punaisiksi...Alkuperäinen kirjoittaja suski:No tietenkin sen takia, että on luontainen huora.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
ne ei ole enää puheväleissä... kuuli kun kerroin sille, koska sen muija ei ollut itse kertonut(nyt saa sanoa mua ilkeeks). Nyt nuo kaksi ovat eronneet... kohta varmasti mekinAlkuperäinen kirjoittaja Juu:Melkonen bestis tämä ap:n mies, ei taitais olla kovin kauaa bestis jos tämän kampaajan mies kuulis millanen tyyppi tämä ap:n mies oikeen on.Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Olispa ollutkin sinkku. Keskustelussa ilmenee että on miehen bestiksen kihlattu (kahlittu ).Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Syytön se nainen on, jos kerran on sinkku. Miehen kyllä heittäisin jo pihalle.
Mun takia ei tarvia...ihmettelen vaan tuota asiatonta hyökkäystä parturi-kampaajia kohtaan....Täällä on vaan jotain joilla on outoja ja vääriä käsityksiäAlkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Korjataan ne väärinymmärrykset muualla.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mun takia ei tarvia...ihmettelen vaan tuota asiatonta hyökkäystä parturi-kampaajia kohtaan....Täällä on vaan jotain joilla on outoja ja vääriä käsityksiäAlkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Hulvaton ketju.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kampaamossa mieli lepää, kun ei tarvitse koskaan jutella mistään kovin korkealentoisista aiheista.Alkuperäinen kirjoittaja yu:Hei tuli kotoista olo tätä kuunnellessa. Aivan kuin istuisi parturi-kampaamossa.Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
juu,varokaa-se iskee kaiken mikä liikkuu,ja näyttää mieheltä!Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Korjataan ne väärinymmärrykset muualla.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mun takia ei tarvia...ihmettelen vaan tuota asiatonta hyökkäystä parturi-kampaajia kohtaan....Täällä on vaan jotain joilla on outoja ja vääriä käsityksiäAlkuperäinen kirjoittaja Metso:Hei rakkaat parturi-kampaajat ja niiden vihaajat (? ), avasin teille oman ketjunkin.
Ja ap, niskakarvat nousivat pystyyn kun kerroit, että tuo katala nainen onkin vapaalla jalalla. o__o
Siis hetkinen? Eikös se mennyt niin että miehes käy sillä kampaajalla siksi kun ois epäkohteliasta olla käyttämättä bestiksen kihlatun kampaamopalveluja?Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:ne ei ole enää puheväleissä... kuuli kun kerroin sille, koska sen muija ei ollut itse kertonut(nyt saa sanoa mua ilkeeks). Nyt nuo kaksi ovat eronneet... kohta varmasti mekin
en ole sanonut että käyttäisi niitä palveluja siksi, joku muu on sanonut... Siksi kyseenalaistan touhun kun sen bestis ja muija ei ole enää yhdessä- niinkuin ei voisi muualla käydä lettiinsä leikkauttamassa!Alkuperäinen kirjoittaja Heiheihei:Siis hetkinen? Eikös se mennyt niin että miehes käy sillä kampaajalla siksi kun ois epäkohteliasta olla käyttämättä bestiksen kihlatun kampaamopalveluja?Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:ne ei ole enää puheväleissä... kuuli kun kerroin sille, koska sen muija ei ollut itse kertonut(nyt saa sanoa mua ilkeeks). Nyt nuo kaksi ovat eronneet... kohta varmasti mekin
Näinhän te luulette, ettei kauneutta voi olla ilman kosmetiikkaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin no toisaalta aika moni kampaaja on pirun hyvännäkönen kuten minä itse..voipi olla syy kateuteen.Me osataan nimittäin pitää hyvää huolta kauneudestamme,moni kampaaja vielä kosmetologi kuten minä.Äippälomallakaan en näytä plösöltä,jolla on naama finneissä ja hiukset kulahtanu rasvasena...hmm semmostaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
No mutta oliko ne kaikki ottanut maksua seksistä? Aika rankka väite kyllä taas...Olen kuullut sen pitävän paikkansa. Moneltakin taholta. Eräskin mies oli ollut risteilyllä, jossa oli porukka kampaajia. Suurin osa niistä oli varattuja naisia, mutta se ei menoa estänyt...