kaiken rakkauteni annan lapselleni, ilman häntä en jaksaisi päivääkään. Monesti olen sanonut muutavani pois, mies sanoo miten ei pärjäisi ilman minua... nyt olen kuitenkin kallistunut sille kantille, etten halua lasta onnettoman avioliiton keskelle, joten ei taida olla kuin yksi vaihtoehto...Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:En olisi mustasukkainen koska miestäni en olis katsellut tuon tapauksen jälkeen.
Jos et ole antanut miehellesi anteeksi miksi edes katselet häntä enää? Millaista teidän elämä on? Katkeruuden kyllästämää? Sinuna jatkaisin elämää ilman häntä.
Joo, oispa tosi epäkohteliasta jos sun miehes ei kävis parhaan kaverinsa kihlatulla parturissa. Se kaveri varmaan loukkaantus tosi verisesti. Eihän sun miehes nyt kunnon kaverina voi jättää käyttämättä kaverin muidun palveluja.Alkuperäinen kirjoittaja df:Tuossa on sekin, että se parturikampaaja on miehen parhaan ystävän kihlattu. Tuntuisi oudolle, miksi kävisi aina muualla parturissa. Hieman epäkohteliaalle...Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:Nyt sitten kaiken huipentuma, se muija on parturikampaaja, ja äijä menee sille leikkauttamaan hiuksensa!
Niinpä. Tottahan se on, että ei pelkästään parturi-kampaajat ole.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Niinpä että OHO.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:NO oho !Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
mistähän niitä hyviä miehiä enään löytää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottaisin kyllä eron. Kun ovat kerran jo pusutelleet niin kyllä se syy käydä siellä parturissa on juuri se et näkee tätä naista ja tiedä sitä miten maksaa hiusten leikkuusta. Käykä miehesi usein parturissa??? JÄTÄ SE!! Maailmassa on muitakin miehiä!!!
onhan niitä... Mä löysin omani koulunpenkiltä....=)Alkuperäinen kirjoittaja huoh:mistähän niitä hyviä miehiä enään löytää?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ottaisin kyllä eron. Kun ovat kerran jo pusutelleet niin kyllä se syy käydä siellä parturissa on juuri se et näkee tätä naista ja tiedä sitä miten maksaa hiusten leikkuusta. Käykä miehesi usein parturissa??? JÄTÄ SE!! Maailmassa on muitakin miehiä!!!
Nii-i, minkäköhän takia tosiaan...Alkuperäinen kirjoittaja g:Mä kyllä sanosin suorat sanat tommoselle ukolle! Minkä helvetin takia se hinkuaa sen ämmän tyköksi hiuksiaan sutimaan kaiken tuon jälkeen!
Jos oisin sinä, niin lemppaisin ukon, joka edes hinkuaa sen ämmän tyköksi! Nyt sun miehes vetää sua kuus nolla!
KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Kannattaa lähteä ennen kuin olet siinä tilanteessa että et enää "osaa" lähteä ja elämä valuu hukkaan...Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:kaiken rakkauteni annan lapselleni, ilman häntä en jaksaisi päivääkään. Monesti olen sanonut muutavani pois, mies sanoo miten ei pärjäisi ilman minua... nyt olen kuitenkin kallistunut sille kantille, etten halua lasta onnettoman avioliiton keskelle, joten ei taida olla kuin yksi vaihtoehto...Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:En olisi mustasukkainen koska miestäni en olis katsellut tuon tapauksen jälkeen.
Jos et ole antanut miehellesi anteeksi miksi edes katselet häntä enää? Millaista teidän elämä on? Katkeruuden kyllästämää? Sinuna jatkaisin elämää ilman häntä.
KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Ja kaikki äidit ovat taliaivoja, mutta kaikki taliaivot eivät ole äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Hei tuli kotoista olo tätä kuunnellessa. Aivan kuin istuisi parturi-kampaamossa.Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Ei ole mun keksimä sanonta, mutta osui juuri SUHUN ilmeisesti kuitenkin...Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Tai jos on gynekologi niin on lesbo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
No tietenkin sen takia, että on luontainen huora.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
niin no toisaalta aika moni kampaaja on pirun hyvännäkönen kuten minä itse..voipi olla syy kateuteen.Me osataan nimittäin pitää hyvää huolta kauneudestamme,moni kampaaja vielä kosmetologi kuten minä.Äippälomallakaan en näytä plösöltä,jolla on naama finneissä ja hiukset kulahtanu rasvasena...hmm semmostaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Omega3-rasvahapot tekevät hyvää aivoille. Siksi ne ovat hyväksi varsinkin tiineille.Alkuperäinen kirjoittaja suski:Ja kaikki äidit ovat taliaivoja, mutta kaikki taliaivot eivät ole äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.
Lopeta, olet nyt tosi loukkaava. Jos olet oikeasti ihan kiva tyyppi, niin miksi jaksat? Tollasesta voi tulla ihmisille oikeasti paha mieli.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ammatin voi valita. Mikä saa ihmisen valitsemaan kampaajan tai urologin ammatin? Täh?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sikäli kyllä että rasittaa et meijän ammattikuntaa dissataan aina,vois vähän miettiä miten loukkaava yleensäkin huoraksi haukkuminen on?! Vai oisko susta kiva et sua piettäs huorana jos olet esim urologi??? mieti sitä mut älä pitkästy miettiessäs!!!Alkuperäinen kirjoittaja veerukki:KolahtikoAlkuperäinen kirjoittaja kampaaja ei huo#a:KIITOS!!!!vit### ämmä! Ja toi tui meijän kaikkien kampaajien puolesta.Toiv seuraavan kerran sun kampaaja leikkaa sut kaljuksi.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Kaikki parturi-kampaajat ovat huoria, mutta kaikki huorat eivät ole parturi-kampaajia.