huoh!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Mun entinen kaveri on yrittäny iskeä mun miestä useita kertoja, ja vielä ihan mun nenän edessä! Kaiken huipentuma oli n.puolivuotta sitten laivalla, kun minä menin ajoissa nukkumaan ja se muija ja mun mies jäi vielä baariin... kuulin hytin oven takaa jotain puhetta, ja siellä oli mun mies ja se muija pusuttelemassa! Huusin sille muijalle että He****n H***a! Siitä päivästä lähtien ei olla oltu missään väleissä(se muija oli vielä tapahtuneen aikana kihloissa miehen parhaan kaverin kanssa,joka oli myöskin nukkumassa) Painostin neitokaista kertomaan äijälleen,uhalla,jos ei itse kertoisi-niin minä kertoisin(ja tuo muija tokaisi,mitä se asia sulle kuuluu?)
Mieheni kanssa ollaan keskusteltu asiasta moneen otteeseen- anteeksi en ole antanut- en kummallekkaan. Nyt sitten kaiken huipentuma, se muija on parturikampaaja, ja äijä menee sille leikkauttamaan hiuksensa! Että mä muutun mustaksi mustasukkasuudesta! Varmaan on ihan viatonta,mutta silti! Usein käy mielessä avioero,mutten kuitenkaan haluaisi sitä, päässäni pyörii vaan ajatus,että niillä olisi jotain peliä!
Mieheni kanssa ollaan keskusteltu asiasta moneen otteeseen- anteeksi en ole antanut- en kummallekkaan. Nyt sitten kaiken huipentuma, se muija on parturikampaaja, ja äijä menee sille leikkauttamaan hiuksensa! Että mä muutun mustaksi mustasukkasuudesta! Varmaan on ihan viatonta,mutta silti! Usein käy mielessä avioero,mutten kuitenkaan haluaisi sitä, päässäni pyörii vaan ajatus,että niillä olisi jotain peliä!