oisitko mustasukkanen?

  • Viestiketjun aloittaja huoh!
  • Ensimmäinen viesti
huoh!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Mun entinen kaveri on yrittäny iskeä mun miestä useita kertoja, ja vielä ihan mun nenän edessä! Kaiken huipentuma oli n.puolivuotta sitten laivalla, kun minä menin ajoissa nukkumaan ja se muija ja mun mies jäi vielä baariin... kuulin hytin oven takaa jotain puhetta, ja siellä oli mun mies ja se muija pusuttelemassa! Huusin sille muijalle että He****n H***a! Siitä päivästä lähtien ei olla oltu missään väleissä(se muija oli vielä tapahtuneen aikana kihloissa miehen parhaan kaverin kanssa,joka oli myöskin nukkumassa) Painostin neitokaista kertomaan äijälleen,uhalla,jos ei itse kertoisi-niin minä kertoisin(ja tuo muija tokaisi,mitä se asia sulle kuuluu?)

Mieheni kanssa ollaan keskusteltu asiasta moneen otteeseen- anteeksi en ole antanut- en kummallekkaan. Nyt sitten kaiken huipentuma, se muija on parturikampaaja, ja äijä menee sille leikkauttamaan hiuksensa! Että mä muutun mustaksi mustasukkasuudesta! Varmaan on ihan viatonta,mutta silti! Usein käy mielessä avioero,mutten kuitenkaan haluaisi sitä, päässäni pyörii vaan ajatus,että niillä olisi jotain peliä!

 
Kuulepas nyt, jos se sun miehesi olisi AIDOSTI PAHOILLAAN tapahtuneesta ja kykenisi asettumaan sun tilanteeseesi, niin se leikkauttaisi päänsä jossain ihan muualla.

Kyllä näin vain on.

Ja ei, minä en olisi mustasukkainen, vaan raivoissani ja erittäin tyrmistynyt noin saatanan moukkamaisesta käytöksestä.
 
  • Tykkää
Reactions: VonHärpä
Metso
Kiehuisin enemmän miehelle kuin sille toiselle naiselle. Ja ei, en antaisi mennä sen leikeltäväksi. Maksaisin vaikka jos menis muualle leikkauttaan tukkansa. Tässä kannattais nyt tehdä pelisäännöt selväksi. Että alatteko tapailemaan muita samalla kun olette yhdessä vai miten. Itse olen niin perin mustasukkainen etten hyväksyisi yhteydenpitoa missään muodossa. Luottamus olisi mennyt tuossa pussailussa ja luottamus menisi viim. siinä kun mies pitäisi naiseen vielä yhteyttä.
Tässä mututuntumalla omat fiilikset tietämättä teidän tilannetta tuon tarkemmin.
 
huoh
mies on yrittäny vakuutella mulle, ettei hän ole kiinnostunut, mutta en ihan usko! On se muija yrittäny iskeä paljon muitakin ja humalassa se on täys lunttu! Se Yritti viime kesänä iskeä mun miespuolista kaveria ja sen kahta veljeä :( Mitä joskus käynyt sen muidun kanssa baarissa- siellä flirttailee lähes jokaisen kanssa yms.
 
Metso
Jos tuntisin tuollaisen naisen, niin ostaisin sille varmaan käynnin terapeutille, psykologille tai vastaavalle. :D Kuulostaa siltä, että matot on ullakolla ristissä jos pitää hönkyä jokasen miekkosen perään ja kerjätä ihailua/huomiota...
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
mies on yrittäny vakuutella mulle, ettei hän ole kiinnostunut, mutta en ihan usko! On se muija yrittäny iskeä paljon muitakin ja humalassa se on täys lunttu! Se Yritti viime kesänä iskeä mun miespuolista kaveria ja sen kahta veljeä :( Mitä joskus käynyt sen muidun kanssa baarissa- siellä flirttailee lähes jokaisen kanssa yms.
Mutta sun mies suuteli sitä! Ei se ole naisen syy. Aina saa yrittää, syy on sen, ketä siihen sortuu.
 
df
Alkuperäinen kirjoittaja huoh!:
Nyt sitten kaiken huipentuma, se muija on parturikampaaja, ja äijä menee sille leikkauttamaan hiuksensa!
Tuossa on sekin, että se parturikampaaja on miehen parhaan ystävän kihlattu. Tuntuisi oudolle, miksi kävisi aina muualla parturissa. Hieman epäkohteliaalle...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Jos tuntisin tuollaisen naisen, niin ostaisin sille varmaan käynnin terapeutille, psykologille tai vastaavalle. :D Kuulostaa siltä, että matot on ullakolla ristissä jos pitää hönkyä jokasen miekkosen perään ja kerjätä ihailua/huomiota...
Paremminkin ap.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
mies on yrittäny vakuutella mulle, ettei hän ole kiinnostunut, mutta en ihan usko! On se muija yrittäny iskeä paljon muitakin ja humalassa se on täys lunttu! Se Yritti viime kesänä iskeä mun miespuolista kaveria ja sen kahta veljeä :( Mitä joskus käynyt sen muidun kanssa baarissa- siellä flirttailee lähes jokaisen kanssa yms.
On toki paskamaista, koska olette kavereita, MUTTA kyllä se on nyt se sun miehes, joka tässä on eniten tehnyt väärin ja näyttää tekevän niin jatkossakin.
 
huoh!
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
mies on yrittäny vakuutella mulle, ettei hän ole kiinnostunut, mutta en ihan usko! On se muija yrittäny iskeä paljon muitakin ja humalassa se on täys lunttu! Se Yritti viime kesänä iskeä mun miespuolista kaveria ja sen kahta veljeä :( Mitä joskus käynyt sen muidun kanssa baarissa- siellä flirttailee lähes jokaisen kanssa yms.
Mutta sun mies suuteli sitä! Ei se ole naisen syy. Aina saa yrittää, syy on sen, ketä siihen sortuu.
musta toi on yhtälailla molempien vika, en ole kummallekkaan antanu anteeksi- kaksi tohon tarvitaan. Kyllä minua on yritetty iskeä, kaikki olen käännyttänyt pois, kerta olen yksiavioinen, omalta kohdaltani en suvaitsisi sellasta käytöstä, se on mun periaatteita vastaan... kun kerran rakastan/rakastin miestäni-en oikein edes tiedä enään..
 
En olisi mustasukkainen koska miestäni en olis katsellut tuon tapauksen jälkeen.

Jos et ole antanut miehellesi anteeksi miksi edes katselet häntä enää? Millaista teidän elämä on? Katkeruuden kyllästämää? Sinuna jatkaisin elämää ilman häntä.
 
Just
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
mies on yrittäny vakuutella mulle, ettei hän ole kiinnostunut, mutta en ihan usko! On se muija yrittäny iskeä paljon muitakin ja humalassa se on täys lunttu! Se Yritti viime kesänä iskeä mun miespuolista kaveria ja sen kahta veljeä :( Mitä joskus käynyt sen muidun kanssa baarissa- siellä flirttailee lähes jokaisen kanssa yms.
Tuota noin...ei se YRITTÄNYT iskeä sun miestä vaan ISKI sen, jos miehes kerran sen kanssa pusutteli sen kanssa - ja tiedä mitä ois tapahtunu jos et ois pölähtäny väliin kiljumaan helvetin huoraa?

No, miehes ramppaa edelleen tämän "helvetin huoran" luona, ja no, mites tämän sanoisi.... Vaikka kyseinen nainen olis millanen lumppu tahansa, niin minkäs se tekee susta jos seurustelet miehen kanssa joka tällaisen lumpun ruona ravaa?
 

Yhteistyössä