Oisitko loukkaantunut, jos miehesi sanoisi näin:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Kysyin mieheltä, että sanoisi minun luonteenpiirteitä,odotin hyviä puolia...niin hän sanoi, että olen tulinen, äkkipikainen ja vielä oli joku loukkaava termi, mitä en nyt muista. nooh, ehkä olen joskus joo, mutta tuntuu kurjalta, ettei sanonut mitään valoisaa:( sitten se varmaan näki, että loukkaannuin ja yritti alkaa keksiin jotain positiivista... no ois varmaan pitäny kysyä, että miksi sitten on mun kanssa! jotenkin vaan olen nyt niin herkillä, etten olis kaivannut tuommoisia kommentteja.

Mä en olis loukkaantunut,koska tiedän itsekin olevani jonnin verran tulinen ja äkkipikainen.Mä myös pidän niitä positiivisina asioina,koska sellasten luonteenpiirteiden ansiosta,mä olen kova menemään harmaiden kivien läpi enkä jää toisten tallomaksi ovimatoksi.Mun näkemykseni asiaan on,että kun tuntee itsensä riittävän hyvin,oppii myös käyttämään niitä "negatiivisia" puoliaan edukseen.

en loukkaantuisi koska tietäisin itsekin että totta puhuu. Mutta jos et ole erityisen äkkipikainen, niin sitten varmaan ihmettelisin kovasti, että mistä moinen kommentti. Mutta en varmaan loukkaantuisi

No tulinen ja äkkipikainen ei mun mielestä ole loukkaavia termejä sen enempää kuin vaikkapa lempeä ja rauhallinen. Ei kyllä kannata pyytää miestä kuvailemaan luonteenpiirteitään, jos vaan joku tietty vastaus kelpaa. :/

Eli en loukkaantuisi.

olisko keskustelun paikka miksi miehesi pitää sinua äkkipikaisena?

Ei varmasti kyse ole siitä, etteikö miehesi pitäisi sinua kauniina, kilttinä, hellänä ym. mutta ehkä olisi ollut tylsää sanoa nuo itsestäänselvyydet?

Millaista vastausta sinä olisit odottanut?

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No tulinen ja äkkipikainen ei mun mielestä ole loukkaavia termejä sen enempää kuin vaikkapa lempeä ja rauhallinen. Ei kyllä kannata pyytää miestä kuvailemaan luonteenpiirteitään, jos vaan joku tietty vastaus kelpaa. :/

Eli en loukkaantuisi.

No prkl, enhän ole sanonut, etti kelpais. Minkäs mä tunteilleni mahdan !

Näissä kannattais aina muistaa sämpylämalli eli ensin jotain positiivista palautetta (sämpylän pohja) sitten negatiivinen palaute (se täyte) ja vielä lopuksi jotain pientä positiivista sanottavaa (sämpylän yläpuoli). :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Eli en loukkaantuisi.

peesi tälle.
Ei nuo mun mielestä ole yksinomaan negatiivisia luonteenpiirteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
olisko keskustelun paikka miksi miehesi pitää sinua äkkipikaisena?

Ei varmasti kyse ole siitä, etteikö miehesi pitäisi sinua kauniina, kilttinä, hellänä ym. mutta ehkä olisi ollut tylsää sanoa nuo itsestäänselvyydet?

Millaista vastausta sinä olisit odottanut?

Nooh, odotin olevani rehellinen, luotettava ainakin, mitkä ovat tärkeitä...ja millaisenä itse itseäni pidän.

Yhteistyössä