ois kiva nähdä!

hei! minä asun ylivieskassa ja mulla on kohta 3 vuotias poika. ja toinen asukki on viellä mahassa. oletko mistä muuttamassa tänne ja millon ja minkä ikäinen olet? ois kiva kyllä itse saada kans uusiä ystäviä. äideistä.

 
me asutaan jossa on 143 neliötä. eli omakotitalossa. ennen kun tähän muutettiin asuttiin vuokralla kolmiossa. siinä oli vuokra 470 euroa.että se riippuu asunnon koosta. täällä on sit sellasia paikkoja mihin ei kannata muuttaa. tai minä en ainakaan muuttas. jossa asuu vähän sekoa porukkaa. joo on mulla mies. onko sulla?
 
juup..on mulla mies! jep...haetaan varmaan kaksiota..ehkä kolmiota..oottako ite rakentanu talon?!mä just haluaisin tietää et mihin ei kannata muuttaa ku sielä taitaa tosiaan olla sitä sekoaki porukkaa... :/ millonkas se teidän toinen asukki syntyy?? =) kiinnostaisko sua kirjottaa mulle täs ennen ku me muutetaan sinne?!voitais vaihtaa jotain kuviaki jos haluut!?!!?mun os olis.Anna Yppärilä,Mäntytie 11 as 3,86220 merijärvi...kirjottele jos kerkeät!.. =)
 
ei olla. mut suunniteltiin jos ostetaan uusi ja myydään tämä tai rakennetaan. tämä me ostettiin vuonna 04.joo mä kirjotan. tytön pitäs syntyä 4 viikon päästä. eli laskettu aika on 27.8.on mulla sähköpostiosoite jos haluat sinne myös kirjoittaa. heidi.somero@kotinet.com
 
aha...joo merijärveltä oon kotoisin ja miehen nimi on petri ja poitsun nimi on atte....kuinka niin?!tunnetko täältä jonku/jotain?! odottelen sun kirjettä :) toivottavasti laitat jotain kuvia mukaan?!?ootko jossain töissä/ootko ollu?
 
ajattelin vain nätti nimi pojalla.meillä kans on jo tytölle nimi. isoveli odottaa innolla pikkusiskoa.tunnen mä sannan merijärveltä mut ei se enään asu siellä se eros miehestään niin muutti sit pois.olen mä ollut töissä. ja nyt ajattelin kans etsiä töitä ja jos sitä alkas opiskeleen.kuis valitsitte ylivieskan kun tänne muutatte ja työn perässä vai miksi?
 
mä yritän jossain vaiheessa kirjoittaa mut voi mennä aikaa. kun on ollut kiireitä. missäs pete on töissä ja joko olette päättänyt millon muutatte? millon on la aika ja kuinkas vanha oli esikko?ja millon sait tietää että odotat
 

Yhteistyössä