Ois kiva joskus tehdä jotain töitä, vaikka kotoa käsin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Mutta en vieläkään ole keksinyt mitä se olis :/ Mies on vuorotöissä, ja mun työajat pitäis olla joustavat, tai siis niin et voisin tehdä työtä silloin kun se sopii meille. Mitään verkostomarkkinointia en kyllä haluais tehdä...

Oisko ideoita? Mikään pakko mun ei töitä oo tehdä, pärjätään kyllä ilmankin :)

No oon mä joskus tota ompelujuttua miettiny, mutta sit pitäis kai kaavat piirtää ite, ja se on jo vaikeempaa... Tekijänoikeus mun mielestä suojaa noita valmiskaavoja, eli niistä saa valmistaa vain omaan käyttöön.

Alkuperäinen kirjoittaja Mahza:
No oon mä joskus tota ompelujuttua miettiny, mutta sit pitäis kai kaavat piirtää ite, ja se on jo vaikeempaa... Tekijänoikeus mun mielestä suojaa noita valmiskaavoja, eli niistä saa valmistaa vain omaan käyttöön.

Näinhän se on.

Mutta entäs jotain laukkuja, kodintekstiilejä, jne. joihin ei erikoisempaa kaavoitustuntemusta tarvitse?

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:

Näinhän se on.

Mutta entäs jotain laukkuja, kodintekstiilejä, jne. joihin ei erikoisempaa kaavoitustuntemusta tarvitse?

Tossa vois olla ideaa. Mut mitenköhän semmonen nettikauppa pystytetään?
Tietäiskö kukaan, onko jotain peruskaavoja olemassa, joita saa käyttää? Vaatteita on mukavampi tehdä, kun pelkkää suoraa saumaa...

Alkuperäinen kirjoittaja kilowattituntimittari:

Näinhän se on.

Tossa vois olla ideaa. Mut mitenköhän semmonen nettikauppa pystytetään?
Tietäiskö kukaan, onko jotain peruskaavoja olemassa, joita saa käyttää? Vaatteita on mukavampi tehdä, kun pelkkää suoraa saumaa...

Täällä ainakin 1 joka ei voi vastustaa laukkuja ja kasseja! Tilaisin sulta taatusti!

Yhteistyössä