Oireeton raskaus?

Alkuperäinen kirjoittaja Endotar:
Ihanko oikeasti? Ei tarvii yöllä herätä pissalle, eikä esim. rinnat ole yhtään arat/kasvaneet? Vai mitä sitten kukin raskausoireeksi laskee...
:LOL: No kyllä mä nyt joudun heräämään yöllä pissalle jos juon paljon illalla, normaalisti jos juo niin ei tartte herätä sen takia vieläkään... Rinnat oli arat ennenkun raskaana tiesin olevanikaan, mutta sekin hävis ehkä n. viikossa, eikä sen jälkeen ole ollut. Ei pahoinvointia, ei kipuja, ei mielihaluja eikä muitakaan "oireita", nyt on tullu niitä normaaleja loppuraskauden juttuja eli turvotusta ja välillä supistelee mut aikasemmin ei mitään..
No okei, vv lisääntyi, mutta mä en niinkää sitä raskausoireeks miellä kun on aina ollut aika runsasta. :D
 
Täälläkin yksi suht oireeton raskaus. Alussa ei oikeastaan mitään, jossain vaiheessa piti syödä hieman tiuhempaan, ettei krapulainen olo yllätä. Ennen puolta väliä supisteli aika tiivisti, mut sekin meni sit ohi. Nyt joutunu reilun viikon heräileen yöllä vessaan yhden kerran. Tällä hetkellä viikkoja 36+4
 
Molemmissa odotuksissa ei ollut koko raskauden aikana muuta oiretta kuin väsymys jota sitäkään en aluksi osannut yhdistää raskauteen. Esikoisen aikana jouduin loppuajasta juoksemaan öisin vessassa pari kolme kertaa, kakkosesta ei ollut edes sitä. Helppoja raskauksia siis sekä oireiden että muun voinnin puolesta.
 
Mulla oireeton tähän asti, ainoastaan alkuraskauden väsymystä oli. Olen pystynyt tekemään kaikkea mitä muutenkin tekisin, välillä pitää ihan muistuttaa itseään että on raskaana. Nyt on viikkoja 22.
 
mulla taas on vaikka muille jakaa ! iskias vaivaa,liitoskivut on kamalat ja joka paikkaa kolottaa :eek: alkuraskaus taas oli ihan oireetonta aikaa mulla ! =) muutaman kerran halasin posliinia mutta siinä se oli <: nyt rv 28 menossa :heart: joten lisää oireita varmasti on tiedossa mulla :D
 
Ensimmäinen oireeton. Rv 20 jälkeen pissillä piti juosta yhtenään, mutta muuten oireetonta lähes synnytykseen asti.

Tämä toinen raskaus oli myös oireeton kunnet harjoitussupistukset alkoivat rv19. Muuten ei ole ollut mitään vaivaa ja supistuksetkin ovat rauhoittuneet.
 

Yhteistyössä