Oireet vaihtelevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joka yritys-kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joka yritys-kk

Vieras
Vasta kolmas yrityskierto meneillään, mutta silti vaihtelevat valeraskausoireet kummastuttavat. Ekassa kierrossa olin vakuuttunut että tärppi tuli, niin selvät kaikki raskausoireet - täti tuli ajallaan. Toisessa yrityskierrossa ihan erilaiset oireet, silti olin varma että olen raskaana, mm. pahoinvointia. Täti tuli taas ajallaan. Nyt kolmas yrityskierto, kp 20/28, ei oireen oiretta. Ei edes tavallista rintojen kipeytymistä kuten normaalisti ennen menkkoja. Mistä voi johtua oireiden vaihtelu? Myös ovisoireet vaihtelevat tosi paljon kierrosta toiseen, esim. joskus oviksen aikaan nännit tosi kipeät, joskus ei mitään.

En usko että olen raskaana, ei yhtään tunnu siltä, toisaalta alkaa jo nyt tympiä oireiden bongailu ja lähinnä se, että joka kk tuntuu erilaiselta. Onko muilla ollut tällaista?

Luulen että kiinität huomiota enemmän nyt oireisiin ja niiden vaihteluun, kun odotat sitä raskaaksi tulemista. On ihan normaalia että oireet vaihtelevat.

Joskus minulla on kovat kuukautiskivut, välillä pääsen vähemmällä. joinakin kuukausina rinnat vähän aristaa toisina eivät. Joinakin kuukausina olen itkuherkkä ja selvästi henkisiä oireita paljon, joskus menee paremmin jne. Olen kiinnittänyt tähän huomiota jo nuorena, kun joka kuukausi en tarvinnut kipulääkkeitä jne. ihmettelin oireiden vaihtelua silloin ja minulle sanottiin että se on ihan normaalia.

Nyt on lapsen hankinta ajankohtaista ja luulen että oireiden tulkinta alkaa käydä joka kuukausi entistä vaikeammaksi, kun nyt sitten voisin olla raskaanakin, mutta kun sitä ei voi tietää vasta kun se testi on plussaa.

Tsemppiä sinulle.

Mulla ihan sama juttu täällä! Oon tullut tulokseen, et haluaisin olla niin kovasti raskaana, että kuulostelen omaa vointiani ja oireitani niin ekstraherkällä tutkalla, että tulee ylilyöntejä eli luulosairautta ainakin täällä. Nyt yritän tässä kierrossa pitää itseni liikenteessä ja aktiivisena niin kovasti muilta tahoilta, etten joutaisi itseäni edes kuulostelemaan. Katsotaan kuinka kauan onnistuu ;)

juup, täällä ihan sama homma, oireita kuuntelen ja raskautta ajattelen varmaankin niin paljon,että huomioin kroppani lähettämät viestit herkemmin. Viime kierrossa(luulin jo olevani raskaana) oli kaikki ""klassiset"" raskausoireet, tässä kierrossa, 28/35 vielä alkuviikosta oireita oli vaikka muille jakaa(kait) ja nyt ovat suurimmaksi osaksi hävinneet. Olo on ehkä sellainen, että odottaa jotain, muttei oikeasti tiedä mitä....outoa. Onneksi on vloppuna paljon muuta ajateltavaa, niin vähä laukeaa tämä ""stressi"".

Tsemppiä vain kaikille yrittäjille ja niin...ei oireita tartte olla ollenkaan ja silti voi olla raskaana;)""oireet"" voi olla hyvinkin yksilölliset!!

Yhteistyössä