Oireet tulevat ja menevät?

Nyt kierron 19 päivä. Kierron 17-18 päivä aloin oireilemaan, istuin mummon kanssa apteekissa jonottamassa tiskille, ja tunsin kuuman aallon ja huimauskohtauksen. Vatsassa nippaillut, ja päänäsärky vaivannut. Ruokahaluttomuus on vaivannut. Olin eilen 110% varma että tuleva raskaustesti näyttää plussaa. Oli sellainen olo, ettei kaikki ole kohdallaan.

Nyt tänään kierron 19 päivä on vain järkyttävä päänsärky + ruokahaluttomuutta. Huimauskohtauksen ja nippaukset kadonneet hetkeksi kokonaan.

Olen tavallaan varma että olen raskaana (ollut kerran ennen, ja muistan samat oireet, mutta silloin ne eivät muistaakseeni kadonneet hetkeksi?), mutta samalla pelkään että kärsinkin vain anemiasta ja verenpainetaudista (= huimauskohtaukset, niitä en osaisi edes teeskennellä tai aiheuttaa mielikuvituksellani).

Miten teillä muilla menee oireiden kanssa?

Plussatsemppiä ja onnea kaikille <3
 
Lisäyksenä vielä oireisiin niin olen himoliikkuja, mutta nyt ei ole tehnyt mieli liikkua ollenkaan :/ Onneksi ruokahalua ei ole, muuten musta tulisi tosi läski, jos siis söisin kuten silloin kun liikun paljon :D
 
Itseni kanssa keskustelu jatkuu :) Eilen illalla nippaili ihanasti vatsaa ja oireet jotka herättävät toiveet jatkuivat :) Tänään on kylkiLUUT kipeenä. Todella erikoista.

Netistä löytyi artikkeli jonka mukaan "Niska-hartiaseudun kivut, selkäkivut, päänsäryt, iskiasoireet sekä lantion ja kylkiluiden kivut ovat tyypillisiä raskauden aikana".
Lapsen Thden - Odottavan idin hoito

Mutta en nyt ihan usko että tästä olisi kyse (kun ei painokaan ole noussut viime aikoina vaan laskenut pari sataa grammaa).

Välillä olen varma että olen raskaana ja välillä taas varma siitä että en todellakaan ole muuta kuin kuvitellut kaiken ja vähän enemmän. Voi hyvin olla että minulla on aivokasvain/alhainen verenpaine/matala hemoglobiini joka aiheuttaa huimausta, ja PCO tai muuta mikä tekee vatsan nippailut. Päivät tietokoneen edessä aiheuttanee päänsäryn, ja kylkiluukipu johtuu hyppelyistä liukkaalla kelillä (olen usein meinannut lentää mutta löytänyt tasapainon viime tingassa). Syömättömyys johtuu varmaan siitä etten ole urheillut, ja se ettei jaksa urheilla voi johtua esim. siitä jos on tulossa kipeeksi (flunssa tms.). Stressi kaikenlaisista asioista voi kans tehdä kaikenlaista. Jano voi tulla selectan ihanasta automaatti kaakaosta (en tiedä ainesosia?).

Turha tässä on olla varma yhtään mistään. Se on ainakin varmaa että itsetutkiskelu menee helposti överiksi. :)
 
cafe siun on vain nyt maltettava jaksaa odotella hieman jonkin aikaa..ja pianhan se selviää, onko pesänrakentaja masussa!:):heart:

Noista oireistasi: reagoit AIKA voimakkaasti olettamalla, että oireesi voisi olla vaikka esim. aivokasvain..:confused:

Rentoista ja hyvää mieltä siulle toivotan:wave:
 
mie lähen tähän nyt sen verran kommentoimaan että kaikki nuo oireet tulee jännityksestä/stressistä myöskin. Ihan paras olis kun nyt rauhoittusit :hug: mikä kiertopäivä menossa ? tikutteletko ovista ? minkäpituinen kierto ? Ei ole vauvallekkaan hyvä jos äiti on koko aika ihan hermoheikkona millon mistäkin... maalaisjärki käyttöön =)
 
Cafe Mulla toiveet nostaa päätään sun viestiä lukiessa. Mulla iski kp 19 aivan järkyttävä pääkipu. Mulla ei yleensä ikinä ole pää kipeä. Toivon, että olisi oire raskautumisesta. Tissejä puristelen ja ihan vähän olisi ehkä arat kainaloiden alta. Jännää on ja toivon tosiaan ettei ole pelkkää kuvittelua. Nyt mulla on kp 22/28.
Peukkuja sulle! Koska meinaat testata? Itse odotan sinne asti, kun menkkojen pitäisi alkaa. Voi olla vaikea malttaa sinne asti.
 
mie lähen tähän nyt sen verran kommentoimaan että kaikki nuo oireet tulee jännityksestä/stressistä myöskin. Ihan paras olis kun nyt rauhoittusit :hug: mikä kiertopäivä menossa ? tikutteletko ovista ? minkäpituinen kierto ? Ei ole vauvallekkaan hyvä jos äiti on koko aika ihan hermoheikkona millon mistäkin... maalaisjärki käyttöön =)
:) Stressillä saa kyllä oireita aikaiseksi, se on totta. En tikuttele ovista. Nyt kiertopäivä 23, ja kierto 24-51 päivää (keskiverto ehkä 30 päivää, tosi harvoin yli 35 päivää, 51 päivää tuli varmaan stressin voimin :D Maalaisjärkeä etsintäkuuluttaen... :) Mites sulla, mikä kiertopäivä ja mitkä tuntemukset? :)
 
Cafe Mulla toiveet nostaa päätään sun viestiä lukiessa. Mulla iski kp 19 aivan järkyttävä pääkipu. Mulla ei yleensä ikinä ole pää kipeä. Toivon, että olisi oire raskautumisesta. Tissejä puristelen ja ihan vähän olisi ehkä arat kainaloiden alta. Jännää on ja toivon tosiaan ettei ole pelkkää kuvittelua. Nyt mulla on kp 22/28.
Peukkuja sulle! Koska meinaat testata? Itse odotan sinne asti, kun menkkojen pitäisi alkaa. Voi olla vaikea malttaa sinne asti.
Toivotaan että pääkipu raskautumisesta!:) Mullakaan ei ikinä pää kipeä normaalisti. Testata en vielä uskalla, ja veikkaan että ovis olisi ollut ehkä kp 15, joten kp 23 liian aikaista testata. Oireet olisivat tulleet näin tosi aikaisin, mutta niin kävi ekassa raskaudessakin... Olen kait herkkä (ja luulosairas: kävin kerran gynellä valittamassa alavatsakipuja johon gyne totesi että ovulaatiokivut kyseessä koska keskellä kiertoa aina alavatsa kipee). Ja silloin (raskaudessa) oli rinnat kipeet juuri kainaloiden sivusta... :) Hyvä että jaksat odottaa testaamista, liian aikaisin ei kannata- mitkä muuten tuntemukset nyt, onko pääkipu tallella, oireet voimistuneet? :) Alavatsanippailut raskaudesta oli muuten enemmän navan alla kuin munasarjojen kohdalla näin jälkeenpäin muistellen. Tulikohan tästä tosi sekava viesti :p Ois kiva kuulla vielä miten muilla oireet oireehtii, siis katoaako välillä hetkeksi tai päiviksi? Mulla ollut vielä huimausta muttei yhtä vahvaa kuin aikaisemmin, aloitin kans rautakuurin varmuuden vuoksi.
 
Mulla ainakin on ennen menkkoja kaikkia mahdollisia "raskausoireita" Voi hyvin siis vaan johtua hormooniheittelyistä, PMS-oireita.
Toivottavasti kuitenkin sinne se plussa pätkähtäisi.
Joo tuttu juttu :) Mut jotenkin tätä huimausta / heikotusta en ole ennen osannut kuvitella tai aikaansaada tahdonvoimalla itselle. Mutta ehkä se menee anemian piikkiin, mistä tietää... :D
 
Cafe Ei täällä ole mitään oireita nyt. Tissikipukin taisi olla kuviteltua :( Nyt kp 24 ja menin aamulla tekemään erittäin herkän raskaustestin. Tulos nega. Ovis oli kp15. Testailu oli kyllä turha, koska ei välttämättä vielä edes näkyisi. Nyt maltan mieleni ja testaan vasta, jos menkat myöhässä.
 
Cafe Ei täällä ole mitään oireita nyt. Tissikipukin taisi olla kuviteltua :( Nyt kp 24 ja menin aamulla tekemään erittäin herkän raskaustestin. Tulos nega. Ovis oli kp15. Testailu oli kyllä turha, koska ei välttämättä vielä edes näkyisi. Nyt maltan mieleni ja testaan vasta, jos menkat myöhässä.
Kyllä oli turha testailu tosiaan :) Tuskin ois ees näkyny!!!! :) Oman toivon olen menettämässä pian... Edelleen huimauskohtauksia ja tosi voimaton olo (ei jaksa urheilla sitten ollenkaan, treenivaatteet olen saanut päälle ja jaksanut maksikimissaan 10 min. ja ihan puhki). Alan jo epäilemään että mulla viiraa pahasti päässä tai on muu juttu kuin raskaus, verenpainetauti ja flunssa tulossa tms..Kunpa jo olisi kp 30 ja voisi vaikka testata.
 

Yhteistyössä