oireet loppui 5+1 =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miranda74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miranda74

Jäsen
26.05.2007
102
0
16
Mulla havaitiin ultrassa keskeytynyt keskenmeno 4.1. ja nyt olen uudelleen raskaana ja pelkäänpä, että keskeytynyt keskenmeno taas..Oireet loppuivat tänään samalla lailla kuin seinään.Vuotoa ei tule eli voidaanko ultrassa nähdä mitään vielä, kun eihän sydänkään lyö, kun joskus viikolla 6+0?En jaksaisi millään odotella montaa päivää tän asian kanssa.Kertoisko hcg arvo jotakin, jos mennyt kesken?

Älä vertaile raskauksia keskenään :hug: ja muista että on ihan normaalia että oireet tulee ja menee.
Tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty, itsellänikin on kaksi keskenmenoa takana ja nyt yksi onnistunut raskaus. Mutta se mikä viimeksi on ollut huono merkki, ei välttämättä ole sitä nyt!
Ultraan ei välttämättä kunnalle pääse ellei valittele kipuja tms. todennäköisesti käskevät odottelemaan vain.

Mulla meni viime marraskuussa 5+0 kolmen vuoden yrittämisen jälkeen ensimmäinen plusssa kesken ja se oli todella kova kolaus mulle. Nyt olen raskaana 5+0 ja oireet katos ihan samanlailla ku viimeksikin...tänään kävin mittauttamassa hcg:n ja huomenna meen uudestaa...AHISTAAA :'(

Heni ja Miranda, :hug: millä mallilla on asiat?

Itsellä juuri takana lääkkeellinen tyhjennys ja eilen vielä kaavinta päälle..
Oireet loppui 9 rv:llä ja reilua viikkoa myöhemmin todettiin ultrassa että pienen sydän ei lyö.. vastasi 8rv.
Toivottavasti teillä asiat paremmin.