oireet hävinneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mustikka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mustikka

Vieras
Olen 11.:sta viikkoa raskaana. Koko raskausaika ollut lähes oireeton. Varhaisultrassa olen käynyt ja 9:llä viikolla olen kuullut sydänäänet. Nyt kuitenkin pelottaa, onko kohdussani sittenkään enää elämää!?!? Rinnat aristavat silloin tällöin ja iltaisin vatsaa vähän turvottaa, siinä kaikki. Voiko näin oireetonta raskautta ollakaan??? Ensi viikolla olisi lääkäri. Miten kestän sinne asti??? Pelottaa, onko kaikki hyvin!!! Miten teillä muilla oireiden kanssa?

Mustikka, uskon että kaikki on hyvin. Alussa tosiaan voi olla pitkäänkin oireetonta jaksoa. Itselläni pahoinvointi alkoi vkolla 7, mutta muuten ei raskaus juurikaan oireillut. Nyt on viikkoja kasassa jo 27 ja kaikki on mennyt hyvin :)

Mulla ei ole ollut oikeastaan mitään oireita koko aikana. Ainoastaan verensokeri ei saa laskea. Pitää olla syötävää lähettyvillä jatkuvasti. Väsymystä jonkin verran mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä. Ihmettelinkin tätä tänään lääkärille ja hän totesi minun olevan onnekas, varsinkin kun on kyseessä kaksosraskaus, jossa oireet yleensä ovat kovatkin. Rv 10+2

Kuvauksesi kuulosti ihan mun raskaudelta. Tosi oireetonta ollut. Nyt kuitenkin jo 13+4 ja viime pe oli np-ultrassa kaikki hyvin! Joten älä turhaan huolehdi, kaikki on varmasti ok. Nautitaan kun olo on hyvä ja kyllä tää raskaus konkretisoituu kunhan tuo vatsa alkaa kasvamaan. :-)

Täällä menossa jo toinen täysin oireeton raskaus, ei pahoinvointia, ei vihlomista, ei edes rintojen arkuutta havaittavissa. Ainoa lohtu neuvolassa kuuluneet sydänäänet ja np-ultrassa nähty vilkas viuhtoja :) Muuten en uskoisi raskaana olevanikaan. No, kohta alkavat taas potkut tuntua, siihen saakka täytyy vaan uskoa ja luottaa että kaikki on hyvin. Rv 17.

Moi kaikki!
Mä oon viikolla 9 ja voin välillä ""unohtaa"" kokonaan, että olen raskaana. Oireina ei ole muuta kuin väsymys, josta selviän tunnin päikkäreillä. Muuten voin kyllä sanoa, etten olisi ikinä uskonut pääseväni näin helpolla. Tosin en ole vielä käynyt neuvolassa (ensi viikolla), joten elämästä tuolla masussa ei ole tietoa. Toivottavasti siellä ollaan kunnossa!

ette usko miten helpottaa kuulla tälläisiä juttuja!
mun oireet loppui joskus rv9 tietämillä eikä niitä ennen sitäkään ollut kuin nimeks...
huomenna np-ultra ja oon täysin paniikissa!!!
varhaisultrassa rv6-7 kaikki oli kyllä gynen mukaan ok, mutta oon jo alkanu epäileen sitäkin...

Yhteistyössä