Oireet ennen menkkojen alkamista!

Heips! Kyselisin jo raskaana olleilta et onko teillä ollut oviksen jälkeen mitään tuntemuksia? Mulla tuli jo pari päivää oviksen jälkeen alavatsaan lievää kipua ja se on nyt jatkunut tähän päivään asti aina joka päivä jossain välissä tuntuu ja sitten se taas saattaa hävitä ja tulla uudestaan. Kipu on tuntunut aluksi alavatsan oikealla ja sitten myös vasemmalla puolella. Voisko nää olla varhaisenraskauden oireita? Oletettujen menkkojen pitäisi nyt alkaa 6pv päästä ja oletettu ovulaatio oli siis 8 päivää sitten. Ollut myös muita oireita esim nännien väri muuttunut vähän liilaksi ja rinnat muutenkin hieman arat, väsymystä, pissalla ravaamista ja närästystä ollut myös. Yhden testin olen tänään tehnyt ja se näytti vielä ainakin negaa. Kertokaa kokeneemmat!
 
Mulla tuli alavatsan nipistelyä ensimmäisenä oireena. Laskin, että oli juuri kiinnittymisen aikaan. Samana yönä tunsin kohdun kohdalla elohiireen. Heräsin siihen tunteeseen ❤
Ennen plussaa rinnat kasvoi yhtäkkiä.
@Diipadapa ainakin hyvältä kuulostaa sun oireet! Toivottavasti siellä pikkuinen on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Diipadapa

Yhteistyössä