Oikeus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksiin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksiin?

Vieras
Miten tuomittavaa on, jos haen seksiä avioliiton ulkopuolelta vain siksi, ettei miestäni hommat enää kiinnosta?

Sen jälkeen, kun esikoisemme syntyi kaksi vuotta sitten, olemme rakastelleet vain yhden kerran!!! Ja siihenkin tarvittiin känni... Itselläni halut vain kasvavat koko ajan, ja aiheesta on puhuttu lukemattomia kertoja, tietenkään ilman kunnon vastausta, miksi. Mieheni ei osaa selittää miksi häntä ei kiinnosta, tiedän, että työpaineet ovat valtavat ja väsyttää, mutta ne estä häntä nettailemasta alastomien teinien kuvia sisältävillä sivuilla. En usko, että hänellä on suhdetta, mutta välillä oikeasti toivon, että hänellä olisi, jotta saisin ”oikeutuksen” tehdä saman.
Rakastan häntä kyllä aidosti enkä halua perheemme hajoavan, enkä usko tämän asian sitä aiheuttavankaan, mutta vituttaa niin pirusti, kun tämä nainen menee hukkaan.

Mieheni kanssa seurusteluaikoina upeaa seksiä oli runsaasti, yleensä kaksi kertaa päivässä. Yhteen muuttamisen jälkeen määrä kuihtui noin yhteen kertaan per kuukausi, ja kokonaan loppui lapsen synnyttyä. Jopa raskaana ollessani harrastimme sitä niin kauan kunnes vatsa alkoi hankaloittaa asentoja. Välillä mietin, saiko synnytyksen näkeminen mieheni kokemaan minut jotenkin vastenmielisenä. Tosin hän puhuu aika-ajoin, että tekisi mieli hankkia esikoisellemme pikkusisko tai -veli, mutta nämä puheenaiheet tapahtuvat kyllä mahdollisimman epäeroottiseen aikaan, sukulaisvierailujen aikana tms., eli eivät ole ainakaan mitään ujon miehen lämmittely-yrityksiä ;)
Halailemme ja suukottelemme kyllä päivittäin ja avoimesti, ja normaali perhe-elämä on tästä huolimatta oikein mukavaa ja lämminhenkistä.

Miehen kaveripiirissä kahdella muulla on samanlaiset hiiren halut. Toinen on pihdannut vaimoltaan viimeiset puoli vuotta ja toinen on tehnyt temput vain kerran viimeisen neljän vuoden aikana, siitä ainoasta kerrasta on todisteena pieni lapsi. Naiset kyllä kertovat puutteestaan hyvin avoimesti toisille ja vastaavia kuulee kyllä jo vähän liiankin monelta.

En silti halua elää loppuelämääni kokonaan ilman seksiä.
Tunnen kaksikin ihanaa vierasta miestä, jotka kummatkin haluaisivat enemmän, ja kiusaus kasvaa päivä päivältä. Todennäkäisesti ainoa syy, mikä estää toteuttamasta mielitekojani, on kiinnijäämisen pelko, ja mahdollinen avioero. Onko puolisolla oikeus kieltää toiselta kokonaan seksielämä, eikö se ole kuitenkin erittäin tärkeä osa jokaisen elämää?

No joo,.......
Tilannehan on muuttunut täysin siitä mitä suhteenne alussa on ollut. Pitäishän aikuisen miehen ymmärtää että sinä kaipaat edelleen seksiä, ja jos ei tajua niin tee jotain.
Jos ette pääse yhteiseen sopimukseen sinun seksihalujesi tyydyttämisestä, sinä, ja vain yksin sinä ratkaiset ongelman.
Menet salaa ta otot eron. Tuonlaista tilannetta ei kenenkään tarvitse kärsiä.
Nykyään monet hoitaa kolmannella pyörällä koko ongelman.

Pyydä häneltä lupaa saada vierasta miestä, koska ""sinä et ole halukas seksiin""

Miestä saa järisyttää aivan päättömillä uhkauksilla, ei hän muuten herää.

Eroa miehestä ja hanki sellainen mies, joka antaa sinulle tarvitsemasi määrän seksiä, jos olet vain sitä vailla. Ehkä tämä panomies ei ole muuten mukava, mutta elämässä ei voi aina saada kaikkea, vaikka nykyihmiset kuvittelevat, että heillä on ihan OIKEUS kaikkeen.

Ilmeisesti tuo synnytyksen näkeminen aiheutti teidän ongelmanne.Ystäväni mies koki samoin oltuaan mukana synnytyksessä.Itse valitti ettei voi enää olla yhdynnässä kaiken näkemänsä jälkeen.Eikä varsinkaan tehdä lisää lapsia!!kannattaisi käydä juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa.

Voi hemmetti noita miehiä jotka kehittävät trauman oman lapsensa syntymän näkemisestä.
Pakkoko sitä synnytystä on jalkopäästä katsoa jos ei sitä kestä. Ja jos oikein heikkoa tekee, kannattaisi painua h-hetkellä ulos siitä huoneesta. Olisi äidillekin parempi ettei sellainen hiiri pyöri nurkissa kauhistelemassa.
Hiiriä ne ovat eikä miehiä.

Näin miehenä en voi kuin ihmetellä, kuinka herkästi täälläkin palstalla neuvotaan kylmästi vaihtamaan parempaan jos oma ei enää tyydytä.

Olisiko oikeasti ensin syytä keskustella asioista? Lisäksi en pitäisi pahana käydä esimerkiksi terapiassa, yksin JA yhdessä.

Mies ei välttämättä edes tiedosta, että tilanteessa on mitään ongelmaa.

Haloo Nakke. Mikä mies 'ei tiedosta, että tilanteessa on mitään ongelmaa', jos seksiä ei juurikaan ole ollut kahteen vuoteen???

Ap, puhu miehesi kanssa ongelmasta (ja kuten joku kommentoi, tuossa tilanteessa on jo oikeus vähän ravistellakin ukkoa). Reiluinta mielestäni olisi, että tarjoaisit hänelle sitä vaihtoehtoa, että teillä molemmilla olisi avioliiton ulkopuolisia seksikumppaneita.

""Onko puolisolla oikeus kieltää toiselta kokonaan seksielämä, eikö se ole kuitenkin erittäin tärkeä osa jokaisen elämää?""

Ei tietenkään ole oikeuttaa kieltää aikuiselta ihmiseltä yhtään mitään. Sen sijaan kumppanisi voi olettaa sinun olevan uskollinen ja uskolliseen kumppaniin hänellä toki on oikeus. Eli jos menet ja teet temput jonkun muun kanssa niin kerro siitä rehellisesti miehellesi niin että hän saa itse päättää pystyykö elämään uuden minäsi kanssa. Sen verran varmaankin voit miestäsi kunnioittaa.
Henk koht olen sitä mieltä ettei mikään suhteessa oikeuta pettämiseen. Sen sijaan monikin asia oikeuttaa miehen jättämiseen. Mieti mikä elämässäsi on tärkeää. Useinhan se on niin että kaikkea ei voi saada.

Jos et koe ongelmaanne niin pahaksi, että olisit valmis vaikka eroon niin älä hae seksiä muualta. Se ero siitä saattaa tulla vahingossa. Ellien enemmistöä mukaillen... jos olet nainen niin saat hakea seksiä muualta jos kotoa ei saa, naisella on siihen oikeus. jos olisit mies, niin saisit käyttää käsiasi. Joka tapauksessa, puhu ja vie miehesi terapiaan tai menkää yhessä. Itse tosin sain aikoinaan vaimolta ohjeen hakeutua hoitoon, kun en ollut tyytyväinen suhteeseenme... hänellä ei ollut ongelmia suhteessa ja minulla oli joten loogisesti minun piti mennä hoitoon, eikä meillä ollut syytä yhdessä jutella ongelmasta koska se vaivasi kerran vaan minua. Hain apua itselleni ja minua vaivanneet ongelmat poistuivat suhteestamme... tosin sit vasta otti vaimo vakavissaan ja hänellä oli ongelmia. Koetti saada minut perumaan eropäätöksen. neuvoin sitä hakemaan itselleen vastaavasti apua jos on vaikeeta, sillä minulla ei enää ollut ongelmia niin ei minun tarvitse lähteä puhumaan.

Eli toivottavasti miehesi suostuu apuun...

Huomasitko, että kuviossa on muitakin kuin mies ja vaimo? Tuo eskoinen on syytön koko soppaan, mutta kärsisi eniten jos vaimo käyttää oikeuttaan jättää mies.

Sitten tuosta kertomisesta: on reilua varoittaa etukäteen jos alkaa tuntua siltä että kohta lipsahtaa aidan toiselle puolelle jos ei kotoa ala irrota. Jälkeenpäin 'tunnustaminen' sen sijaan on silkkaa kusipäisyyttä - paitsi tietysti jos jää ihan rysän päältä kiinni.

>>""Mieheni ei osaa selittää miksi häntä ei kiinnosta, tiedän, että työpaineet ovat valtavat ja väsyttää, mutta ne estä häntä nettailemasta alastomien TEINIEN kuvia sisältävillä sivuilla.""

Tässä selitys tulikin... sinä et ole enää teini...

Minä en sinuna hankkisi tuollaisen miehen kanssa enää toista lasta. Entä jos se onkin tyttö !?