Oikeus tappaa, oikeus tuhota lapsen elämä, miten sivistyneessä maassa ei ole lapsella oikeuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Tämä palstaa kun seuraa niin yhdessä keskustelussa ollaan valmiit murhaamaan syntymätön lapsi ja seuraavassa jo parjataan kun joku on polttanut odotusaikana, kumpi on pahempaa? ja se tärkein miksi sillä lapsella ei ole mitään oikeuksia? Odottava äiti voi murhata lapsensa, tuhota lapsen elämän polttamalla tupakkaa, juomalla viinaa, huumeilla?

Miten voit tuomita jonkun tupakan polttamisesta jos olet itse valmis jopa murhaamaan syntymättömän lapsesi?

ja nyt mä painan sitä punasta ruksia koska mä en voi ymmärtää että joku voi ajatella noin julmasti kun täällä moni tekee.

Miten kuvottava ajattelutapa, rinnastaa abortti ja murha. Osoittaa kyllä ettei aloittajallakaan ole ihan kaikki kohdallaan kun kuvittelee että lapsen tappaminen tai alkion (josta ei voi koskaan edes tietää olisiko siitä kasvanut edes oikeissa olosuhteissa lasta) poistaminen on sama asia. Todella julmaa, ihan ällöttää.

Joo, provosoiduin ja on ihan helvetin huono päivä, mutta näinhän se on..

No, abortti ei ole murha. Mutta mikäli tulet raskaaksi oman tietoisen, vapaaehtoisen toimintasi perusteella ja siitä huolimatta tupakoit, näin tietoisesti myös vaarantaen sikiön elinolosuhteet ja terveen kasvun sekä syyllistyt toistuvaan pahoinpitelyyn, voidaan sitä pitää törkeänä. Eli näiden asioiden rinnastaminen ei ole tätä päivää.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä