V
vierailija
Vieras
Sä et tunnistais tolkun ihmisiä, vaikka ne olis ainoita ihmisiä maailmassa.Ja monen muun tolkun ihmisen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sä et tunnistais tolkun ihmisiä, vaikka ne olis ainoita ihmisiä maailmassa.Ja monen muun tolkun ihmisen.
Miksi isänmaalliset haluaa jättää pakolaiset kärsimään?Poliittinen islam on suuri uhka. Kysy vaikka heiltä jotka ovat paenneet Afganistanista jos et mua usko.
Äärioikeistoterrorismia on niin vähän, että sitä on vaikea havaita.
Jotta suomalaisten teinityttöjen ei tarvitsisi kärsiä.Miksi isänmaalliset haluaa jättää pakolaiset kärsimään?
No jos noin pilkkua viilataan, niin Supohan ei siis missään ole koskaan kirjoittanut, että oikeistoterrorismi on uhkana, mutta vasemmistoterrorismi ei. Eli koko avaus on täysin valheellinen.On sulla taas laput silmillä. Ketju ei verrannut uskontoa, vaan poliittisia ääripäitä. Hurmoksessako oot, ku pitää vetää uskonto joka paikkaan?
Supo on poliittisessa ohjauksessa?Outoa, että ei sanallakaan mainita Elokapinaa, joka avoimesti uhkaa demokratiaa.
Supo on poliittisessa ohjauksessa?
Se on varmaa.Ainakin yrittävät sisäministeriöstä.
Minä kirjoitin selvän johtopäätöksen supon kirjoittamasta oikeistoterrorismi uhka, vasemmiston matala. On vissiin tosi vaikeeta niellä totuutta.No jos noin pilkkua viilataan, niin Supohan ei siis missään ole koskaan kirjoittanut, että oikeistoterrorismi on uhkana, mutta vasemmistoterrorismi ei. Eli koko avaus on täysin valheellinen.
Puhuttiin terrorismista. Toki halunnet laajentaa ilmastopuheetkin tähän..Outoa, että ei sanallakaan mainita Elokapinaa, joka avoimesti uhkaa demokratiaa.
Toivottavasti. Muuten eivät hoitaisi laillisia velvollisuuksiaan.Ainakin yrittävät sisäministeriöstä.
Puhuttiin terrorismista. Toki halunnet laajentaa ilmastopuheetkin tähän..
Kauheeta kiemurtelua teiltä, isänmaan terroristit!!![]()
Onko se terrorismia?Se ei ole ilmastoteko, jos käy istumassa Mannerheimintiellä.
Toivottavasti. Muuten eivät hoitaisi laillisia velvollisuuksiaan.
Justhan sisäministeri Ohisalo sanoi ettei hän voi puuttua poliisin tekemisiin.Toivottavasti. Muuten eivät hoitaisi laillisia velvollisuuksiaan.
Puhuttiinko ekosta? Taisit tajuta otsikon väärin, oot väärässä ketjussa, tai öyhöttäminen on "sun juttus"? Kuten kylttien potkiminen limuviinoissa edellisellä sivulla mainitulle isänmaalliselle.Ekoterrorismia.
Et taida olla perillä järjestelmästä kovin hyvin?Justhan sisäministeri Ohisalo sanoi ettei hän voi puuttua poliisin tekemisiin.
Eli arvotat ihmisiä kansallisuuden ja sukupuolen mukaan. Vähän kuin talebanitkin. Yllätys.Jotta suomalaisten teinityttöjen ei tarvitsisi kärsiä.
Niin ja minä kirjoitin siitä miksi Kansan uutiset ei ole luotettava media. Tämä kaikille selvä tosiasia on sitten taas sinulle jostain syystä vaikea niellä.Minä kirjoitin selvän johtopäätöksen supon kirjoittamasta oikeistoterrorismi uhka, vasemmiston matala. On vissiin tosi vaikeeta niellä totuutta.![]()
Puhuttiinko ekosta? Taisit tajuta otsikon väärin, oot väärässä ketjussa, tai öyhöttäminen on "sun juttus"? Kuten kylttien potkiminen limuviinoissa edellisellä sivulla mainitulle isänmaalliselle.
Saat olla sitä mieltä, mut asiasta uutisoitu myös muualla. Sä hoet vaan aiheen vierestä. Eli kellä on vaikeuksia?Niin ja minä kirjoitin siitä miksi Kansan uutiset ei ole luotettava media. Tämä kaikille selvä tosiasia on sitten taas sinulle jostain syystä vaikea niellä.
No supo ei ottanu kantaa ekoihin. Sun täytyy varmaan tehdä valitus niille tästä nyt. Entä ajatuksesi itse aiheeseen, oliko niitä, vai jatkatko öyhötyslinjalla?Terrorismi on terrorismia. Elokapina yrittää myös terrorisoida demokratiaa, tosin väkivallattomasti.
Sinulla niitä vaikeuksia tuntuu olevan kun jengi ei syty päästä keksimällesi supon väitteelle, vaan puhuu ilmeisesti vääristä asioista. Oletko jo askarrellut itsellesi palstapoliisin virkamerkin?Saat olla sitä mieltä, mut asiasta uutisoitu myös muualla. Sä hoet vaan aiheen vierestä. Eli kellä on vaikeuksia?
No supo ei ottanu kantaa ekoihin. Sun täytyy varmaan tehdä valitus niille tästä nyt. Entä ajatuksesi itse aiheeseen, oliko niitä, vai jatkatko öyhötyslinjalla?