Oikeistoterrorismi uhkana, vasemmistoterrorismi ei

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näin kirjoittaa supo
Niin... Tuo juttuhan oli lähes sanasta sanaan suoraan Supon tiedotteesta. Sama juttu julkaistiin myös Hesarissa. Miksi Supon tiedote mielestäsi tekee Kansan Uutiset epäluotettavaksi?

Niin... Tuo juttuhan oli lähes sanasta sanaan suoraan Supon tiedotteesta. Sama juttu julkaistiin myös Hesarissa. Miksi Supon tiedote mielestäsi tekee Kansan Uutiset epäluotettavaksi?
En ole lukenut Supon tiedotetta, mutta kommunistinen lehti on valinnut "yllättäen" kärjeksi äärioikeistolaisuuden, vaikka itse jutusta selviää että islam on ykkösuhka. Tämä ei toki oikeasti ole yllättävää koska Kansan uutiset ei ole neutraali uutislähde, vaan vaihtoehtomedia esimerkiksi mv-lehden tapaan. Sitä lukiessa pitää olla erityisen tarkkana ettei tule johdatelluksi harhaan.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Näin.

Väkivaltaista porukkaa noi "isänmaalliset"
Sinäkin olet väkivaltainen ihminen, koska omistat astaloita kjoilla tapetaan Suomessa eniten ihmisiä.

En ole lukenut Supon tiedotetta, mutta kommunistinen lehti on valinnut "yllättäen" kärjeksi äärioikeistolaisuuden, vaikka itse jutusta selviää että islam on ykkösuhka. Tämä ei toki oikeasti ole yllättävää koska Kansan uutiset ei ole neutraali uutislähde, vaan vaihtoehtomedia esimerkiksi mv-lehden tapaan. Sitä lukiessa pitää olla erityisen tarkkana ettei tule johdatelluksi harhaan.
Juuri näin. Kansan uutiset on maailman verisimmän aatteen äänitorvi.

On sulla taas laput silmillä. Ketju ei verrannut uskontoa, vaan poliittisia ääripäitä. Hurmoksessako oot, ku pitää vetää uskonto joka paikkaan?

Ihan sekasin toi isänmaallinen porukka..
"Se vain jotenkin sopii minun ajatusmaailmaan. Olen syntymästä lähtien ollut tätä mieltä. Tämä tuntuu omalta jutulta, mies luonnehti."

Ei kai siinä, perusteluhan toikin on..?
Wtf, "olen syntymästä asti ollu natsi, joten sen seurauksena join limuviinaa ja menin potkimaan suomalaisravintolan kylttejä... Se on niinku mun juttu..... "
:D

Poliittinen islam on suuri uhka. Kysy vaikka heiltä jotka ovat paenneet Afganistanista jos et mua usko.

Äärioikeistoterrorismia on niin vähän, että sitä on vaikea havaita.
Ei tässä ole kysymys uskomisesta vaan ketjun aiheesta! Ei voi olla niin vaikeeta.
Mv- lehti ei varmasti kirjoita oikeistolaisterrorismista, lue kansan uutisia välillä! :D
Mikset vastannu kysymykseen? Tai puhu ketjun aiheesta? Onks sullakin joku syntymämielipide, et öyhötys on sun juttu?

Yhteistyössä