Oikein maalaisäiti vauhdissa.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
Maalaisuushan siis ei ole häpeä ellei sitä itse sellaiseksi tee!

Nimittäin oli lapsensa kanssa hellepäivänä leikkipuistossa. Jos lapsi VÄHÄNKIN otti sandaaleita pois jaloistaan, alkoi aivan kamala huuto:

"HELMI!!!! HETI KENGÄT JALKAAN!!! MAALLA JA MÖKILLÄ OLLAAN PALJAIN JALOIN MUTTA EI TÄÄLLÄ ,TÄÄ ON KAUPUNKI!!! TÄÄLLÄ ON LASINSIRUJA!!!!!!"

no mä en nähnyt sirun sirua missään.

En minäkään antaisi leikkipuistossa olla ilman kenkiä. En edes täällä maaseudulla. Nuoriso käy siellä juomassa pussikaljaa ja välillä on ollut myös lasinsiruja. Omalla mökillä ja pihalla eri juttu, kun tietää ettei ole siruja tai muuta..

se että sä et nähnyt lasinsiruja ei tarkoita etteikö niitä kuitenkin olisi. en mäkään antaisi yleisessä leikkipuistossa tenavien olla ilman kenkiä kun ei koskaan voi tietää mitä siellä on. oma piha sitten asia erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se että sä et nähnyt lasinsiruja ei tarkoita etteikö niitä kuitenkin olisi. en mäkään antaisi yleisessä leikkipuistossa tenavien olla ilman kenkiä kun ei koskaan voi tietää mitä siellä on. oma piha sitten asia erikseen.

Samaa mieltä.

No eihän nyt leikkipuistoissa uskalla olla ilman kenkiä missään! Ja ei ne sirut välttämättä näy, täälläpäin oli nuoriso piilotellut puistoon hiekan alle rikottuja pulloja :O

En kyllä minäkään anna omieni kävellä yleisillä paikoilla ilman kenkiä. Sen kerran kun astuu lasinsirun päälle niin on ainakin koko kesä pilalla kun ei pitkään aikaan voi kunnolla kävellä tai pahimmassa tapauksessa astuu neulan tms. päälle ja loppuelämä pilalla.. Meillä vain turvallisissa paikoissa kävellään paljain varpain.

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Samaa mieltä.

Peesi

En näe tuossa mitään outoa.
Mun vanhemmillani (asuvat maalla) lapset saavat olla paljain jaloin, mutta ei tule kyllä pieneen mieleenkään antaa lasten kävellä ilman kenkiä täällä kaupungissa. Sen verran on törkyä joka paikassa ja niitä lasinsirujakin on, vaikket sinä niitä ehkä näekään.

Yhteistyössä