oikein limanen alapää kysymys???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja klementine
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

klementine

Jäsen
15.06.2010
846
0
16
eli oon raskaana nyt viikolla 16+5, ja äsken kun pissillä kävin niin huomasin erittäin ällötävän liman... semmonen pitkä paksu joustava kiinteä :o :o :o ihan oli vaalea et ei verta mukana ollenkaan.

eilen kyllä miehen kanssa harrastettiin aikuisten juttuja mut mällit pesin pois heti sen jälkeen... VOIKO se olla kuitenkin mälliä...

oikein ällöttää kysyä tätä mutta parempi näin :ashamed: :ashamed: :ashamed:

huolestuttaa...

no raskausaikana kaikennäköinen vuoto lisääntyy ja klimppiintyy (hyi, miksi mä osallistun tällasiin keskusteluihin :D ), joten eiköhän oo ihan normaalia jos ei mitään kutinaa ym ole.
en usko että limatulppa, mutta sekin on kyllä sellanen uusiutuva tavara :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
no raskausaikana kaikennäköinen vuoto lisääntyy ja klimppiintyy (hyi, miksi mä osallistun tällasiin keskusteluihin :D ), joten eiköhän oo ihan normaalia jos ei mitään kutinaa ym ole.

eli jos se nyt vaikka olis ollu limatulppa niin siitä ei ole mitään haittaa näillä viikoilla??

,mä nyt jaksan panikoida :(

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:

eli jos se nyt vaikka olis ollu limatulppa niin siitä ei ole mitään haittaa näillä viikoilla??

ei ole haittaa jos ei mitään muuta ilmene samalla (supistuksia esim, tai kutinaa ym joka vois viitata tulehdukseen). en mä kuitenkaan uskoe ttä se limatulppa oli, jotain muuta limaa vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja klementine:

ei ole haittaa jos ei mitään muuta ilmene samalla (supistuksia esim, tai kutinaa ym joka vois viitata tulehdukseen). en mä kuitenkaan uskoe ttä se limatulppa oli, jotain muuta limaa vaan :D

voi kaunis kiitos sinulle :hug: tuli nyt vähän helpottuneempi olo =)

Uusimmat

Yhteistyössä