Oikein hyvää huomenta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvää huomenta sinulle myös.
Tässä kahvia juoden ja lehtiä selaillen on aamu käynnistynyt.
Pitäs taas niin paljon keretä ennen huomista tehdä ettei tiedä mistä alottais.
Hyvää päivää jokaiselle toivottelen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Hyvää huomenta! Mulla vieläkin sokerit kondiksessa eli hyvin pärjäsin yön yli!!
Tässä pakkailen sairaalaan kassia! Eli insuliinipumpun "kytkentään" olisin lähdössä.

Niin sä joudut taas lähtee sinne!Pääsetkö tänää jo pois vai pitääkö ne siellä taas ja ihmettelee?

Huomenta! Aamu alkoi ulkoilulla ku kävin putsaamassa auton valmiiks samalla ku laitoin sen lämmitykseen. Sit kävin takapihalla antamassa aamurapsutukset ja halit ja suukot koirille ja toivottamassa hauskaa päivää :D Kohta meen herättämään pojan ja lähdetään tarhaan ja töihin...

Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:
Huomenta! :)

Niin sulla ei tainnu olla kamalan kauaa laskettuun?

LA oli 13.3. Oikeestaan tänä aamuna on ollu ensimmäinen oikeesti täytyyköhän tästä kohta lähteä tuntemukset :) Jee :D

Aaaaa, sulla oli ja meni se jo! :) Ihanaa! :heart: Mua rupee aina jännittää kamalasti muitten puolesta... :D Kauhee myötäeläjä tullu kun itekkin odottaa... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Aaaaa, sulla oli ja meni se jo! :) Ihanaa! :heart: Mua rupee aina jännittää kamalasti muitten puolesta... :D Kauhee myötäeläjä tullu kun itekkin odottaa... :)

Onhan muuten aika tuskanen tää yliaika, mutta eipä pitäis enää kestää pitkään... Millon sulla on laskettu?

Huomenta! Tyttö herätti klo 5.50 itkullaan,maitopullon lämmitys ja hetkeksi vielä sänkyyn köllimään,kunnes 6.20 noustiin,kun isommalla neidillä on klo8 kouluun...Pienenmpi on kovassa röhässä ja nuhassa(9kk ikänen)...Oishan tuonne sängynpohjalle voinu tänä aamuna jäädä,mut näillä eväillä tähän aamuun :D

Mukavaa perjantaita kaikille

Huomenta vaan :D

Tänään on hyvä päivä, mä olen vihdoin (toivottavasti lopullisesti) vapaa. Hallitsevista ja valehtelevista sukulaisista siis. *pikku jortsaus*

Aamuherätys kävi ekaa kertaa tossa kl. 04, onneksi poju nukahti vielä puoleksi tunniksi, 04.45 ylös, kahvia, ukko töihin ja pikkuaamiaiset lapsille. Nyt on toinen aamiainen tulossa, me ollaan ku hobitit :D Ja ukko toivottavasti koko viikonlopun kotona, ainakin lauantain. Luxusta :heart:

Yhteistyössä