Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:Huomenta!
Neljältä heräsin supisteluihin, mutta taitavat hiipua... Mies ja poika vielä nukkuvat, ihanan hiljainen talo!
Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:Hyvää huomenta! Mulla vieläkin sokerit kondiksessa eli hyvin pärjäsin yön yli!!
Tässä pakkailen sairaalaan kassia! Eli insuliinipumpun "kytkentään" olisin lähdössä.
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Niin sulla ei tainnu olla kamalan kauaa laskettuun?
Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:Huomenta!![]()
Niin sulla ei tainnu olla kamalan kauaa laskettuun?
LA oli 13.3. Oikeestaan tänä aamuna on ollu ensimmäinen oikeesti täytyyköhän tästä kohta lähteä tuntemuksetJee
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Aaaaa, sulla oli ja meni se jo!Ihanaa! :heart: Mua rupee aina jännittää kamalasti muitten puolesta...
Kauhee myötäeläjä tullu kun itekkin odottaa...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kattikati:Onhan muuten aika tuskanen tää yliaika, mutta eipä pitäis enää kestää pitkään... Millon sulla on laskettu?
Alkuperäinen kirjoittaja Maira:Voiiiii, mä joudun kärvistelee vielä pari kuukautta!Eli vasta kesäkuun alussa!![]()