HYVÄÄÄ HUOMENTA !!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Kuinkas on aamu lähtenyt käyntiin ?
Itse heräillyt yöllä pariin kertaan, mutta ihan ok olo vielä ainakin . Saattaa päivällä unettaa jossain vaiheessa :D
Kohta töihin ... ensin tankkausta :p :p

Huomenta! Se ois kotipäivä, puoliksi. Poitsu kipeenä niin hoitelen molemmat täällä, iltapäivällä käytävä töissä.

Onkohan mitään työpaikkaa missä sais sairastaa / hoitaa sairasta lasta ilman omantunnon tujskia...

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Huomenta! Se ois kotipäivä, puoliksi. Poitsu kipeenä niin hoitelen molemmat täällä, iltapäivällä käytävä töissä.

Onkohan mitään työpaikkaa missä sais sairastaa / hoitaa sairasta lasta ilman omantunnon tujskia...

Perusta oma firma niin saat loisia lapsen sairauden varjolla niin paljon kuin lompakko kestää

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:

Perusta oma firma niin saat loisia lapsen sairauden varjolla niin paljon kuin lompakko kestää

Vielä parempi, miehellä on firma niin loisin sen kustannukselle? :saint:

Huomenta!

Yö meni heräillessä vauvan kanssa, oli jotenkin itkuinen ja kiukkuinen. Noh, ei aina voi olla hyvä päivä, ei edes vauvoilla. Nyt sain hänet ruokittua ja nukutettu äidin peiton päälle, niin tuoksu on tuttu ja turvallinen :heart:

Mutta tähän päivään... ei mitään suunnitelmia! Keksikää mulle tekemistä.
Ristiäiset olis tulevana sunnuntaina, ne alkaa jännittää :o

Huomenta vaan :whistle: Ei oo yhtään hyvä aamu! Jumantsuikka että tää meidä poika on ollut kiukkuinen koko aamun |O
Ja mun tekis mieli lähteä käymään kaupugilla mut ei se yksin onnistu enkä saa seuraa kenestäkään...

Kuumimmat

Yhteistyössä