Oikeestikko tässä nyt menee Joulu ilman Savannan juttuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Milloin sen banni päättyy?On niin pystyyn kuollut palsta,kun ei hänen impulsiivisia avauksia ole.Olisi kiva lukea hänen joulunvalmisteluistaan.
Joo ja on minulla elämä ja hyvin harvoin palstailen.

Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta Savanna sinulle ja perheellesi jos tämän näet

[QUOTE="vieras";22698391]enkä mä sun jutuista,joten poistu ketjusta olet pitkästyttävää ja tylsää seuraa toisin kuin savanna.
nyt olet saanut sekunnin huomiosi.häivy[/QUOTE]

Oho, onpas joku kärttyisällä tuulella.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;22698380:
Mitä se on tehnyt:O

Ei mitään sellaista, mitä ei 10 muutakin palstalaista saamatta bannia. Modeille tullut nyt täydellinen moka tuon bannin ja varsinkin sen pituuden kanssa, mutta ei ole pokkaa myöntää sitä ja perua.

Kohtuuttomia ovat... Huorittelut, haistattelut ja uhkailut ovat kyllä sallittuja, varsinkin modejen suosikeilta, mutta itsensä puolustaminen yhdeltä ihmiseltä on piiiitkän bannin arvoinen, tuomittava teko.

[QUOTE="mä";22703127]Ei mitään sellaista, mitä ei 10 muutakin palstalaista saamatta bannia. Modeille tullut nyt täydellinen moka tuon bannin ja varsinkin sen pituuden kanssa, mutta ei ole pokkaa myöntää sitä ja perua.

Kohtuuttomia ovat... Huorittelut, haistattelut ja uhkailut ovat kyllä sallittuja, varsinkin modejen suosikeilta, mutta itsensä puolustaminen yhdeltä ihmiseltä on piiiitkän bannin arvoinen, tuomittava teko.[/QUOTE]

Modet ihan perseestä

Se banni tuli kyllä ihan tarpeeseen.
Ei ollu enää mitään järkeä niissä jutuissa,samoin ei ajatellu perhettään yhtään,kaikki asiansa tänne levitti.
Kaikki ihmiset eivät ole hyväntahtoisia ja kannattaa osata tehdä jutuilleen jotkut rajat.
Ikäävä kyllä näin ei ole savannan kohdalla,kun on täällä osoitteesta lähtien kaikki tiedossa.

Turha tässä on modeja syytellä.