H
huomiohuokailija
Vieras
Täältä puuttuu sitä actionia mitä yleensä on. Tässähän joutuu kohta mennä kattomaan jotain leffaa tai napata joku jännä kirja kun täällä on niin tylsää... 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
tässähän minä:attn:
No mistäs kehitellään keskustelua? Ei mitään synkistelyä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24348096:onkohan osassa suomea vielä nettiyhteydet poikki.
Oliko dna:lla nettikin poikki? Se selittäiskin tän ilmiön...
Mie ainaki oon täälä. Tosin just ajattelin pistää koneen lootaan ja uneksia. Jos voin. Tiedossa muutama herätys tälle yötä... Siis minua herätellään. Kopsautin kallon ja ovat huolissaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24348114:oli juu.
Ai oikeesti? Mitä tapahtu? :O
No tulin suihkusta, jalka petti alta ja kaajuin, sain hoiturin käsivarresta justiinsa kiinni toimivalla kätösellä mut silti jalka ruvella ja pää koppas seinään... Hieno kuhmu ottassaEi tuo vasen jalka pellaa ihan normaalisti ja vasen käsi on täysin tunnoton, välistä jotaki pientä häikkää minkä tunnen, plus peukalo toimii... Hyvä välilyöntisormi
![]()
Auts!Ja huomenna varmaan mukavat mustelmat... Toivottavasti enää ei kauheesti satu! :hug:
Mä kaaduin joskus saunassa niin että meni liikuntakyky kokonaan muutamaks päiväks. Ei kiva kokemus... : /
No mulla tuo tunnottomuus on ollu jo pitempään ja ihan muista syistä, mut nyt ne mietti tuliko mahollisesti jotaki seurauksia tuosta iskusta. Kehotinki liimaamaan ikiliimalla mulle kypärän päähän jos meinaa ettei saa pää mihkään kopista, tuntuu lähinnä olevan tiellä ko elän elämääni![]()