Oikeessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angel'a
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Angel'a

Vieras
Kumman puolel olette?

Mies jättää usein työkalujaan pitkin poikin pikkupihaamme ja näköjään jopa sellaisia sähkötyökalulaitteita jotka ovat vielä kytkettynä pistorasiaan!

esim. tänään huomasin miehen jättäneen erään laitteen portaillemme ja siinä oli virta (ei tarvinnu kuin napista hiukan painaa niin se lähti päälle)
ja kun miehelle huomautin kimpaantuneena asiasta, ennenkuin hän lähti reissuun, hän suutahti siitä minulle koska hänen mielestään ne pärjää minne hän on ne jättänyt, eikä niihin kenenkään saa mennä koskemaan.

Mutta mun mielestä sellaisia ei saa jättää miten sattuu!
koska eihän koskaan tiedä jos vaikka naapurin lapset eksyvät pienelle piha-alueellemme ja tietämättä vaarasta koskevat niihin (tällä asuinalueella kun on naapureita todella lähellä/näköetäisyydel)

nyt tuntuu hieman pahalta että eikö minun tosiaan ois saanu mennä koskemaan tuohon!?
(ja huh, hyvä etten vetänyt sen laitteen johdosta niinkuin ensin suutahtaneena ajattelin jolloin olisin saattanut saada tällin miehen nähden koska en tosiaan ajatellut sen olevan sähköyhteydessä kun pistorasia on piilossa/sivumpana)

-tossa nyt tuorein juttu samalla asioista joista saatan miehelle kiukkuisestikin sanoa, vaikka hänen mielestään minä aina "paasaan tyhjästä" :(

Ei kai sähkötyökaluja muutenkaan saa jättää pihalle? Huonoksihan ne kastuessaan menevät.. ja muutenkin vaarallista, jos tosiaan vielä pistorasiassa kiinnikin.
Itsekin olisin kyl moisesta suuttunut. Tosin mä olisin varmaan myös keränny ne nätisti säkkiin ja heittänyt varastoon.. :)

Yhteistyössä