Oikeasti, voi video!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja k:
joo mut kun ap selvästi kertoi että sairauden sivuvaikutus aiheuttaa tuota ni tot kai alkoi kiinnostaa

Miehän sen aina selkeästi sanon, että johtuu hoidon sivuvaikutuksista jos tuun valittaa tosta. Asioita joille ei mitään oikein voi, kuten tuo että tolta saattaa "lähteä taju" yks kaks, mutta ne johtuu kaikki siitä hoidosta ja sen tuomista sivuvaikutuksista. Ei siinä ole oleellista se, mitä hoidetaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Kerkesit ennen mua :D Joo, en mainosta toisten sairaskertomuksia täällä.

Mua vähäsen kummastuttaa tollanen utelu, eiköhän kaikki kerro sen, mitä haluavat, jos haluavat.

Näinpä. Jos et oo hokannu, niin melkein kaikissa mun tämän aiheen ruikutuksissa tivataan mitä hoidetaan ja ainakin kerran joku harmaa veti pultit, kun en jakanut kaikkia likaisia yksityiskohtia :saint:

Hih, saa nähdä.. mielenkiinnolla seuraan, missä vaiheessa poika heittää lattialla uinuvaa isäänsä jollain käteen sattuvalla lelulla/esineellä päähän :whistle:

Tuli tuosta mieleen, kun isäntä kerran nukahti sohvalle... Sai sitten herätysken likalta, joka oli sillon n. 1,5 vee. Suloiset pienet hampaat iukasti kiinni pakarassa :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Kerkesit ennen mua :D Joo, en mainosta toisten sairaskertomuksia täällä.

Mua vähäsen kummastuttaa tollanen utelu, eiköhän kaikki kerro sen, mitä haluavat, jos haluavat.

No jos ei kirjoita mitään udeltavaa niin sitten ei kenenkään tartte mitään udella. Eiks vaan. Musta on aika selvä jos aloittaa jotain kertomaan niin lisää udellaan, ihmisluonto kun on uteliasta.
Ja palstamammat on varmasti keskivertoa uteliaampaa :xmas: