Oikeasti, voi video!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Arvatkaa vaan kuka otti ja simahti keskelle olohuoneen lattiaa |O :o |O
Sen lisäksi tuo äljäke tekee tossa unissaan asioita, joita se yleensä ei tee.. kuorsaa ja höpäjää unissaan :headwall: Poika kattelee vähän epäilevän näköisenä, kun äljäke makaa x-asennossa lattialla ja mumisee unissaan. Voi paska, että kiristää hermoja.. mä en jaksa noita sen hoidon sivuvaikutuksia, ärrrsyttää |O

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
:laugh: :laugh: :laugh:

Mä jo ensin kuvittelin, että ikkunalla esiintyminen on väsyttänyt sut ihan loppuun

En mä edes testannut sitä :D Heitäs mulle nyt edes pari säälihalia, niin voin painella laittaa pyykit kuivuu :/

:hug: :laugh: :hug: :laugh: Sori, mua vieläkin naurattaa :D

Muakin naurattais, jos mua ei nyt vaan ärsyttäis näin suunnattomasti :/ Oon mä nyt sentään paska mutsi, laitoin pojalle röllin soimaan mankkaan (se pysyy siinä mankan edessä tanssimassa) ja tulin valittaa tähän väliin, ku toi kone vielä linkoo :saint: Piristi muuten vähän tämä huomio :p

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
:hug: Rupee vaik imuroimaan :whistle: :D

Nääh.. jos mä potkin sitä, et menee sänkyyn nukkuu niin se alkaa kitisee ensin sitä, kun se piti herättää. Sitten se menee sänkyyn ja tulee sieltä hetken kuluttua, ja kitisee loppuillan sitä kun ei saanut enää nukuttua ja pääkin tuli kipeäksi. Tämä sama kaava on tullut testattua pari kertaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mikä hoito miehelläsi on?

Ei se vastaa kun ei kuuluta sisäpiiriin :whistle:

Ei sitä varmaan tiedä palstan sisäkumitkaan :hug: joten älä pahota mieltäs. Kaikilla ei oo tapana kirjottaa muiden asioista julkisesti.

Kerkesit ennen mua :D Joo, en mainosta toisten sairaskertomuksia täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Hih, saa nähdä.. mielenkiinnolla seuraan, missä vaiheessa poika heittää lattialla uinuvaa isäänsä jollain käteen sattuvalla lelulla/esineellä päähän :whistle:

Tuli tuosta mieleen, kun isäntä kerran nukahti sohvalle... Sai sitten herätysken likalta, joka oli sillon n. 1,5 vee. Suloiset pienet hampaat iukasti kiinni pakarassa :D