Alkuperäinen kirjoittaja viime yön valvonut:Alkuperäinen kirjoittaja viime yön valvonut:Alkuperäinen kirjoittaja noppispoppis:No just tällä hetkellä sitä että tää meidän tuleva vauva olis terve :heart:
Peesi tälle!
Nimim. Viime yön valvonut
Muoks. Siis meillä on jo vauva, mutta se on sairas.
Onko lapsella mahdollisuutta parantua sairaudestaan?