Oikeasti, mitä haluaisit eniten maailmassa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minusta olisi ihan mukavaa, jos ilmastonmuutos pysähtyisi ja jollain ihmeen kaupalla voitaisiin palata takaisin siihen maailmanaikaan, kun koko maapallon tulevaisuus ei ollut vaakalaudalla. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Minusta olisi ihan mukavaa, jos ilmastonmuutos pysähtyisi ja jollain ihmeen kaupalla voitaisiin palata takaisin siihen maailmanaikaan, kun koko maapallon tulevaisuus ei ollut vaakalaudalla. =)

Tällaisia toivomuksia mullakin tietysti on. Taitaa vaan olla realistisempi tuo lottovoittohaave... :(
 

Yhteistyössä