oikeasti eikö naisilla kuulu muka olla käsissä karvaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis käsivarsissa? olin lääkärissä ihan muista vaivoista kun hän katsoi että mulla kasvaa käsivarsissa hentoa karvaa ja kysyi sitten et kasvaako karvaa myös säärissä.. olin et joo. nyt joudun sitten johonkin testosteroni kokeisiin, koska käsivarsissa on karvaa ja ajan säärikarvat.. siis eikö toi oo muka normaalia?

Itselläni on vaalea iho ja mustat karvat, mielenkiintoinen yhdistelmä naisella... Hormonit toimineet aina normaalisti, nuorempana testattu finnien tähden, nyt vanhempana lapsettomuuden tähden ja kaikki ok. Mutta olenkin saanut kaiken perimänä, iho on äidin vaalealta suvulta, karvat isän tummemmalta suvulta. Ja olin jo lapsena karvainen, koulussa tosiaan kuulin olevani apina. Talvella annan karvojen olla, kesällä poistan vahalla.

no kasvaa mullakin käsissä karvoja,ja vielä ihan pikimustia... :ashamed: oon joutunu teini-iässä fiksuna tyttönä kierteeseen et on pakko leikata ne,nyt niissä varmaan muuten kasvas paksumpi turkki ku elukoilla..

mullon kyllä muutenki ihan oudosti noi kaikki,ku hiukset on alunperin ihan blondit mut kulmakarvat,ripset,säärikarvat yms. on pikimustar

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jaa,ja mullakun on mustat käsikarvat,jopa miehelläni on vähemmän,ja hänellä on vaaleat karvat,taidan olla apina

Jep. Mää kans. Olen tosi tumma kyllä ja pirun karvainen. Epilaattori on ystäväni. :whistle:

samma här. Mies on vähäkarvainen muhun verrattuna. Sormissakin karvaa on kahessa kohtaa, eikä ole mitään lääkärin taholta ehdoteltu.

Höh. Miulla kasvaa karvoja sormienkin (ja varpaiden) päällä. Eikä mitään pieniä vaan isovarpaidenkin päällä olevat on yli sentin pitkiä. Ja tietysti niitä on myös käsivarsissa ja säärissä ja nenän alla ja leuassa ja melkein kaikkialla. Varmaan oisin sit joutunu heti ensiapuun. :laugh:

Mikähän mä olen. Ylähuulen yllä hentoista viiksikasvua...säärikarvat piiiitkiä mustia rautalanganpätkiä, käsivarsissakin ihokarvoja. Piutpaut testosteronitesteille, jos olet tähänkin asti elellyt naisena! =)

Mullaki kasvaa käsissä karvoja, jopa rystysten väleissä. Poikien raskausaikoina lisääntynyt ja kun niitä sitte erehty pari kertaa ajelemaan niin eihän se kasvu enää normaaliksi palannu. :/ Mulla varmaan voiskin katsoa nuo testosteroniarvot..

Ainoastaan jos naisilla alkaa kasvaa karvoja selässä, rintojen välissä tms ja siihen yhdistettynä madaltunut ääni ja muutenkin runsas karvoitus, kyseesssä voi olla joku hormoni-kasvain.

Yhteistyössä