Oikeassa kyljessä painon tunnetta, mistä voisi johtua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Tavallaan kylkiluiden alla tuntuu painon tunnetta. Ehkä vähän selän puolella myöskin. Jatkunut pari päivää. Mikä ihme siellä voi olla? Joku kasvain? Pelottaa.. Pitää huomenna soittaa lääkärille.
Ei ole varsinaisesti kipeä, mutta tuntuu tosi inhottavalle.

mulla ihan sama juttu! mutta vain vasemmalla puolella. oon menossa huomenna lääkäriin, kun on jatkunut jo kauan. lisäksi mä tunnen kun joku siellä muljuaa, tuntuu ilkeälle. jomotusta on myös. netistä kun etsii, tulee ne kaikkein pahimmat vaihtoehdot heti :/ mulla on myös se tossa noin vyötärön korkeudella vähän selänpuolella, vasemmalla.

Oikeakätinen, miten niin?
Mulla tuntuu istuessa niinkuin siellä olis jotain ylimääräistä tms. Jomotusta minullakin. Tosi pelottavaa. :/ Ei pitäis netistä lukea kyllä mitään...

mulla myös istuessa tuntuu että ylimääräistä on. autolla ajokin on välillä hankalaa kun pitää etsiä sopivaa asentoa.. katsotaan mitä lääkäri sanoo. ap, voisit myös mennä lääkärille, jos jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:
mulla myös istuessa tuntuu että ylimääräistä on. autolla ajokin on välillä hankalaa kun pitää etsiä sopivaa asentoa.. katsotaan mitä lääkäri sanoo. ap, voisit myös mennä lääkärille, jos jatkuu.

Mulla on ihan sama, että autolla ajaessa pitää hakea asentoa. Joo pitää huomenna soittaa tohtorille. Viitsitkö tulla huomenna tähän ketjuun kertomaan mitä lääkärissä sanottiin?

kohta pitäis mennä! mäkin oon miettinyt pääni puhki, ja kaikki oireet täsmää just niihin kaikkein pahimpiin sairauksiin. ei pitäis lukee netistä mitään |O

Sama homma, mä olen tosiaan ihan hysteerinen. Tsemppiä vielä sulle! :hug:

no niin, kävin ja lääkäri kopeloi paikkoja kunnolla, ite tunsin kun se "jokin" siellä muljahteli aina kun paineli. lääkäri ei itse havainnut siellä mitään ihmeellistä, mutta ei kai se voikaan kun se on siellä jossain luiden alla piilossa? selitti jotain lihaksista ja luista vaan, mutta mä en usko siihen. jomottaa nyt vielä enemmän kun se niin paineli..inhottavaa tämmönen. sain lähetteen kuitenkin nyt keuhkoröntgeniin, pitää joku keuhkopussi tarkastaa kuulemma. sen jälkeen vielä todennäköisesti vatsan ultraan. ensi viikon ma sain ajan keuhkoröntgeniin, voin tulla taas kertomaan kuulumisia kun tiedän vastauksia..tsemppiä sullekin, ja varaa vaan se lääkäri niin tarkistavat :hug:

no niin, kävin ja lääkäri kopeloi paikkoja kunnolla, ite tunsin kun se "jokin" siellä muljahteli aina kun paineli. lääkäri ei itse havainnut siellä mitään ihmeellistä, mutta ei kai se voikaan kun se on siellä jossain luiden alla piilossa? selitti jotain lihaksista ja luista vaan, mutta mä en usko siihen. jomottaa nyt vielä enemmän kun se niin paineli..inhottavaa tämmönen. sain lähetteen kuitenkin nyt keuhkoröntgeniin, pitää joku keuhkopussi tarkastaa kuulemma. sen jälkeen vielä todennäköisesti vatsan ultraan. ensi viikon ma sain ajan keuhkoröntgeniin, voin tulla taas kertomaan kuulumisia kun tiedän vastauksia..tsemppiä sullekin, ja varaa vaan se lääkäri niin tarkistavat :hug:

Kiva kun vastasit. No sitä mäkin epäilen, että ne vaan epäilee jotain lihasjumia tms. :/ Hyvä, että pääset kuitenkin jatkotutkimuksiin. :)
Pitäisi varmaan varata se aika, siinä saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin saa ajan. Päivystykseen tuskin ottavat, kun ei ole kamalan kipeä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Kiva kun vastasit. No sitä mäkin epäilen, että ne vaan epäilee jotain lihasjumia tms. :/ Hyvä, että pääset kuitenkin jatkotutkimuksiin. :)
Pitäisi varmaan varata se aika, siinä saattaa mennä pitkäänkin ennen kuin saa ajan. Päivystykseen tuskin ottavat, kun ei ole kamalan kipeä.

juu, tyytyväinen oon että pääsen jatkotutkimuksiin =) mä sain lääkäri ajan kolmenviikon päähän, siitä kun varasin. ei ollut heidän mielestään akuutti asia. näin täällä turun seudulla.

moikka! Saattaa olla jo myöhäistä kysyä, mutta täällä kiinnostais kovasti tietää, selvisikö jatkotutkimuksissa mitään vakavampaa?? Itellä ollut samankaltaista vaivaa pari vuotta :S Pitäisi kai mennä lääkäriin, kun ei mene ohi päinvastoin. Arrg.

Selvisikö syy vaivoille? Igsellä täysin samanlaista oiretta nyt 2.5v ajan. Painontunnetta oikealla kyljellä. Molemmat kyljet "naksuu" myös, mutta oikea paljon pahempi.

Yhteistyössä