Oikea kainalo on kipeä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erja

Vieras
On ollut jo kuukausia aina välillä mutta nyt tuntuu kovemmin kuin koskaan... mitäköhän tää vois olla? Heti tuli mieleen joku kasvain (äidillä oli rintasyöpä) mutta voisko olla vaan imusolmukkeet vai mistä tulee kainalokipu...? Niin ja on mun käsikin vähän kipeä ja aavistuksen puutunut.

Hmm, no mulla joskus tulee kainaloon , kai just imusolmukkeisiin kipeät turvonneet kohdat ja se menee kyllä ohi. Joskus oli kausia et tulivat uudestaan mut lähti taas. Käsikin kipeä? Mene lääkäriin. Ja tutki rintasi rasvan tai öljyn avulla heti menkkojen jälkeen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Hmm, no mulla joskus tulee kainaloon , kai just imusolmukkeisiin kipeät turvonneet kohdat ja se menee kyllä ohi. Joskus oli kausia et tulivat uudestaan mut lähti taas. Käsikin kipeä? Mene lääkäriin. Ja tutki rintasi rasvan tai öljyn avulla heti menkkojen jälkeen. :hug:

No nyt just eilen menkat loppui ja tänään alkoi kipu ja käsi puutuu tai silleen tuntuu oudolta. Oon tunnustellut kainaloa ja tuota oikeaa rintaa mutta ei tunnu mitään muuta kuin kipua...

Tänään sitten kipeytyi oikea rinta, se tuntuu kipeälle kun painautuu esim. mahalla maatessa sänkyä vasten. Tai kun puristan sitä... ja kipu tuntuu vähän myös selkäpuolelle. Mitä ihmettä tää on? :(

Yhteistyössä