V
"vieras"
Vieras
Eikös se osa-aikatyö olisi ratkaisu ongelmaasi?
Ystäväni näin teki, oli myyjänä 4-6h päivässä ja sai vielä liitosta jonkunnäköistä palkkatukea kun palkka oli pieni.
Ei kovin paljoa enempää aiempia tukia tienannut, mutta sai sitten vakkaripaikan kun lapset olivat isompia.
Mun mielestä työ tekee myös hyvää aikuiselle ihmiselle, saa juteltua ihan aikuisten asioita, ei tarvitse käydä työkkärissä hyppyytettävänä ja osa-aikatyö olisi pehmeä lasku takaisin työelämään.
Ystäväni näin teki, oli myyjänä 4-6h päivässä ja sai vielä liitosta jonkunnäköistä palkkatukea kun palkka oli pieni.
Ei kovin paljoa enempää aiempia tukia tienannut, mutta sai sitten vakkaripaikan kun lapset olivat isompia.
Mun mielestä työ tekee myös hyvää aikuiselle ihmiselle, saa juteltua ihan aikuisten asioita, ei tarvitse käydä työkkärissä hyppyytettävänä ja osa-aikatyö olisi pehmeä lasku takaisin työelämään.