P
piipaa
Vieras
siis eikö karppi syö ollenkaan viljatuotteita tai perunaa? ja onko sille kerpille sit laskuri mitä ja minkä verran syödään mitäkin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naudan lehtipihvissä ei muistaakseni oo juuri yhtää rasvaa. Söin tänään semmosen ruuaksi![]()
Toivottavasti sulla oli lisänä kermainen kastike, voiset kasvikset ja salaattia oliiviöljykastikkeella.![]()
Miksi sitä rasvaa pitää lisätä muuten kevyeen ja hyvään ruokavalioon? Mä en tosiaan tajua tän homman jujua. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naudan lehtipihvissä ei muistaakseni oo juuri yhtää rasvaa. Söin tänään semmosen ruuaksi![]()
Toivottavasti sulla oli lisänä kermainen kastike, voiset kasvikset ja salaattia oliiviöljykastikkeella.![]()
Miksi sitä rasvaa pitää lisätä muuten kevyeen ja hyvään ruokavalioon? Mä en tosiaan tajua tän homman jujua. :/
Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:siis eikö karppi syö ollenkaan viljatuotteita tai perunaa? ja onko sille kerpille sit laskuri mitä ja minkä verran syödään mitäkin?
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:Proteiinille on saantisuositus ja sopii karpeillekin. Siihen päälle se paljonko napsit hiilaria ja loppu energia rasvasta.
ahaa,no sitten en oo nyt ihan metsässä.jotkut sanoo että 1g/prot. per painokilo ja jotkut suosittaa että 1,5g
itelleni olen laittanu tuonne laskuriin sen 1g/kilo proteiinia,40g hiilareita ja loput rasvaa.
eli ei olla puussa perät edellä![]()
ja kiitos,hyviä infoja on tullu
ota huomioon tää vuorokaudenaika.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:siis eikö karppi syö ollenkaan viljatuotteita tai perunaa? ja onko sille kerpille sit laskuri mitä ja minkä verran syödään mitäkin?
Kerpille.:hug:
Mahan toimintaan auttaa rasvaAlkuperäinen kirjoittaja piipaa:kiinnostaa tuo karppaus, mutta mutta... mä haluun perunaa, pastaa ja ruisleipää (pullasta puhumattakaan). eikö siinä sit käytetä yhtään viljatuotteita. kyllähän ne ainakin mahan toiminnalle (kuidut) on tärkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Naudan lehtipihvissä ei muistaakseni oo juuri yhtää rasvaa. Söin tänään semmosen ruuaksi![]()
Jos syöt suositusten mukaisen määrän protskua ja vain vähän hiilaria, tulee energiavajetta. Vajeen paikkaminen tehdään rasvalla.
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:rasva liuottaa rasvaa,ja sillä on väliä onko se huuhtovaa vaiko pakaraan jämähtävää rasvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:ota huomioon tää vuorokaudenaika.Alkuperäinen kirjoittaja Farhan Maabaad:Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:siis eikö karppi syö ollenkaan viljatuotteita tai perunaa? ja onko sille kerpille sit laskuri mitä ja minkä verran syödään mitäkin?
Kerpille.:hug:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:Proteiinille on saantisuositus ja sopii karpeillekin. Siihen päälle se paljonko napsit hiilaria ja loppu energia rasvasta.
ahaa,no sitten en oo nyt ihan metsässä.jotkut sanoo että 1g/prot. per painokilo ja jotkut suosittaa että 1,5g
itelleni olen laittanu tuonne laskuriin sen 1g/kilo proteiinia,40g hiilareita ja loput rasvaa.
eli ei olla puussa perät edellä![]()
ja kiitos,hyviä infoja on tullu
Ei sillä 1,5 grammallakaan varmaan pieleen mene. Monet on sitä mieltä että suosituksen yläreuna on hyvä.
Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:Alkuperäinen kirjoittaja jybis:rasva liuottaa rasvaa,ja sillä on väliä onko se huuhtovaa vaiko pakaraan jämähtävää rasvaa![]()
siis miten niin huuhtovaa?sorry, tyhmyyteni.
Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:kiinnostaa tuo karppaus, mutta mutta... mä haluun perunaa, pastaa ja ruisleipää (pullasta puhumattakaan). eikö siinä sit käytetä yhtään viljatuotteita. kyllähän ne ainakin mahan toiminnalle (kuidut) on tärkeitä.
Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:Alkuperäinen kirjoittaja piipaa:kiinnostaa tuo karppaus, mutta mutta... mä haluun perunaa, pastaa ja ruisleipää (pullasta puhumattakaan). eikö siinä sit käytetä yhtään viljatuotteita. kyllähän ne ainakin mahan toiminnalle (kuidut) on tärkeitä.
Nuo perunat pastat ja ruisleivät joudut lähes kokonaan hylkäämään.
Kuituja ei tarvi tosiaan kuin sen mitä kasviksista tulee ja viljakuituja ei tarvi. Se virallinen 30 gramman suositus, vai paljonko se liekään, on järjetön.
paljos nyt?Hienosti alkanu. Mä olen kans jättäny leivät, pastat, sokerin pois ja kiloja on lähteny kahdessa kuukaudessa lähemmäs kymmenen!
No, kaakaojauheestakin saa helposti paljon kuituajep.tuolla kalorilaskurissa on merkattu kuidut 0/5 asteikolle.eilen söin 11g kuitua,kaikki kasviksista ja pisteytyksessä sain kuituja vain 2/5 suosituksesta.
ja usein syön tuonverran kuitua ja pakki toimii hyvin.en uskalla edes ajatella tilannetta jos olisin syöny tuon 30g![]()
Kurkkua kaalia ja vihersalaatteja pitää ja saa syödä kuten jaksaa! Kaliumin saanti on kaiken a ja o!sallaatit saakin unohtaa kokonaan.
Etkö kuullut, et niitä salaatteja ei valvo kukaan? Ainoastaan luomuisia valvotaan, koska se tuottaa outuu ne maksutkin maksamaan omasta pussista - satasen tunti suunnilleen.Kurkkua kaalia ja vihersalaatteja pitää ja saa syödä kuten jaksaa! Kaliumin saanti on kaiken a ja o!
Kun sen käyttö aiheuttaa muistihäiriöitä, ei voi olla hyväVoisin kuvitella et rypsiöljy olis esim hyvää rasvaa... ?
noinEtkö kuullut, et niitä salaatteja ei valvo kukaan? Ainoastaan luomuisia valvotaan, koska se tuottaja joutuu ne maksutkin maksamaan omasta pussista - satasen tunti suunnilleen.