Oi kiitos vakuutusyhtiö "Tampiola"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
Mun henki-ja tapaturmavakuutuksen erpäivä oli 19.1 ja maksoin laskun 17.päivä kun ä-raha tuli..noh,nyt äsken kun siivosin tuota eteistä niin mainoksien välistä tipahti Tampiolan kirje jossa sanottiin että irtisanovat tuon vakuutuksen koska en ole sitä maksanut :o
kirjattu lähteneeksi 1.2
ja maksu on kerran vuodessa joten se ei oo voinu johtua edellisen erän unohtamisesta..
just joo,menee maku kohta koko yhtiöön ja vaihtuu kertarykäsyllä kaikki vakuutukset pois sieltä.
siis en ymmärrä,eihän toi voi olla peruste irtisanomiselle jos oon 2viikkoa ennen tätä kirjeen lähettämistä maksanu sen laskun :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
If on nimensä mukanen... Eli JOS niitä korvauksia joskus sattus saamaan.

ainiin..siellä oli se :whistle: oon muiltakin kuullu tuosta että on ni8mensä veroinen :laugh:

mikähän olis "hyvä" vakuutusyhtiö,ei semmosta ookkaan..pitäs varmaan perustaa oma :D

munkin mielestä ensin pitäs karhuta edes kerran ennekun voi irtisanoa..ja tossa ajassa ne ei oo edes voinu karhuta kun oon maksnu jo 2päivää ennen eräpäivää :o

ei ymmärrä ei

Meillä taas vaihto Ifiin kannatti. Palvelu parani, vakuutusmaksut tippui useammalla tonnilla (markka aikaan) kun Tampiolan virkailija osasi myydä meille nuorille vielä tyhjää.... Mutta ennenkaikkea Ifistä saatu aina korvauksia, tosin kuin aiemmasta yhtiöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
munkin mielestä ensin pitäs karhuta edes kerran ennekun voi irtisanoa..ja tossa ajassa ne ei oo edes voinu karhuta kun oon maksnu jo 2päivää ennen eräpäivää :o

ei ymmärrä ei

Pohjolasta saa easy-kotivakuutuspaketin johon sisältyy laaja kotivakuutus, tapaturmavakuutukset mulle ja miehelle. Yhteensä vuodessa 88e. Siks noin halpa kun saa alennusta kun on alle 25 -v (muistaakseni)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Mun henki-ja tapaturmavakuutuksen erpäivä oli 19.1 ja maksoin laskun 17.päivä kun ä-raha tuli..noh,nyt äsken kun siivosin tuota eteistä niin mainoksien välistä tipahti Tampiolan kirje jossa sanottiin että irtisanovat tuon vakuutuksen koska en ole sitä maksanut :o
kirjattu lähteneeksi 1.2
ja maksu on kerran vuodessa joten se ei oo voinu johtua edellisen erän unohtamisesta..
just joo,menee maku kohta koko yhtiöön ja vaihtuu kertarykäsyllä kaikki vakuutukset pois sieltä.
siis en ymmärrä,eihän toi voi olla peruste irtisanomiselle jos oon 2viikkoa ennen tätä kirjeen lähettämistä maksanu sen laskun :headwall:

Soitat sinne ja selvität asian. Siellä on nyt joku möhlinyt, inhimillinen erehdys.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
ootsä varmasti maksanut sen laskun oikealle tilille.. soita sinne.

joo on menny oikeelle tilille ja oikeella viitteellä :o
täytyy ottaa huomenna luuri käteen,sattuuhan noita möhläyksiä mutta tytyy tarkistaa että ne vakuutukset on voimassa jos jotain tapahtuu :(

Niin, soittaahan aina voi, mutta saako sieltä ketään kiinni?? :/ Työkaveri yritti monta päivää soittaa Tapiolaan, pääsi juttelemaan vain vaihteen kanssa. Lopulta lähetti heille faksilla soittopyynnön, että soittaisivat mahd. pian, sitä puhelua ei koskaan tullut. Lopulta hän sitten pyysi vaihteesta kääntämään puhelun ylemmälle taholle, ei vastausta, ja vieläkin ylemmälle taholle. Eikä taaskaan vastausta, vaikka puhelu käännettiin tyypin kännykkään. Nyt työkaveri on Ifin uusi onnellinen asiakas :)

me saatiin ifistä joulun alla parin viikon sisällä se korvaus siitä särkyneestä pyykikoneesta ja itse asiassa puolet enemmän tupsahti tilille kuin alussa puhuimme...
tarkastin vielä ja ihan oikean summan olivat maksaneet...

eli suosittelen ifiä...olemme todella tyytyväisiä siihen

Mulla on oma sairaskulu vakuutus if:issä ja aina on tulut korvaukset muutamassa päivässä kun on sinne soittanut eivätkä läheskään aina ole edes niitä tositteita haluanneet.
Muut vakuutukset on tapoilassa ja nykyään kun lasten sairas kulu korvauksia voi hakea suoraan netin kautta eikä tarvitse koko vuotta niitä keräillä on tosi kätevää....

mieki suosittelen ifiä. sielä on kaikki vakuutukset ja sieltä met saimma kaikista issoimmat alennuksetki. eikä ongelmia korvausten suorittamisessa.

Yhteistyössä