Oi kaikkitietävä palsta!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
Mie ny haluisin tietää jotta onko sellasii käden muotosii sormuksien säilytintä :whistle: :laugh:
Juu nou... Kun miulla näitä sormuksia riittää vaikka muille jakaa, niin olis kiva saada sellaset käden muotoset säilyttimet, että sormukset sais "omille paikoilleen", kun ärsyttää aina niitä sitten arpoa että mikä meni mihinkinkun ne on yhessä kasassa jossain :headwall: :D
Ymmärsköhän kukaan *heh*

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Mie ny haluisin tietää jotta onko sellasii käden muotosii sormuksien säilytintä :whistle: :laugh:
Juu nou... Kun miulla näitä sormuksia riittää vaikka muille jakaa, niin olis kiva saada sellaset käden muotoset säilyttimet, että sormukset sais "omille paikoilleen", kun ärsyttää aina niitä sitten arpoa että mikä meni mihinkinkun ne on yhessä kasassa jossain :headwall: :D
Ymmärsköhän kukaan *heh*

En ymmärrä sanaakaan, mutta vieläkö on perintöä jäljellä?

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Eiköhän koruliikkeessä ole sormuksille ainakin kaappeja ja laatikoita tohon tarkoitukseen. Käden olen nähnyt, jossain myynnissä en vain muista missä. :(

Juu en mie mitään laatikkoja enkä kaappeja halua, vaan just sellaset kädet... :)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nonnih, sitä mäkin että noita käsiä oon nähny jossain :) Ja kaulakoruillehan on myös telineitä. Mutta entäs, tarviitko päätä nuille naamaraudoille? ;)

:laugh: :laugh: :laugh: En mä päätä tartte kun mä meinasin pitää nää ihan kokoajan omassa päässäni :laugh: :laugh: :laugh:

Tollanen siis ois toooosi ihana eikä mikään kalliskaan, mutta kun mä oikeestaan halusin siis kaks, että olis molemmille käsille... Joo voisin teitty tilata kaks tollasta, mut olis kiva saada oikee ja vasen käsi...

^Vähän liian kaukana :D

Tee sellainen itse:

1.Hommaat ämpärin
2.Haet askartelukaupasta kipsijauhetta
3. Hommaat kumihanskan
4. Sekoitat kipsin ohjeen mukaan
5. Vedät kumihanskan käteen
6. upotat kätesi sormet harallaan kipsiin
7. Odotat kipsin kuivumista
8. Poistat kätesi kipsistä
9. Nyt sinulla on valmis muotti
10. Ostat rautakaupasta juotosbetonia
11. Sekoita juotosbetoni ohjeen mukaan
12. Kaadat juotosbetonia kipsimuottiin
13. Odotat juotosbetonin kuivumisen
14. Rikot kipsimuotin
15. Halutessasi voit maalata betonisen käsimallin

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Nonnih, sitä mäkin että noita käsiä oon nähny jossain :) Ja kaulakoruillehan on myös telineitä. Mutta entäs, tarviitko päätä nuille naamaraudoille? ;)

:laugh: :laugh: :laugh: En mä päätä tartte kun mä meinasin pitää nää ihan kokoajan omassa päässäni :laugh: :laugh: :laugh:

Tollanen siis ois toooosi ihana eikä mikään kalliskaan, mutta kun mä oikeestaan halusin siis kaks, että olis molemmille käsille... Joo voisin teitty tilata kaks tollasta, mut olis kiva saada oikee ja vasen käsi...

Kylläpäs oot vaativa! :whistle:

Mites ois kaks kenkää vaiks tällasii:

http://www.kaskimatti.fi/index.php?page=product&category_id=214&product_id=4733

Tee sellainen itse:

1.Hommaat ämpärin
2.Haet askartelukaupasta kipsijauhetta
3. Hommaat kumihanskan
4. Sekoitat kipsin ohjeen mukaan
5. Vedät kumihanskan käteen
6. upotat kätesi sormet harallaan kipsiin
7. Odotat kipsin kuivumista
8. Poistat kätesi kipsistä