ohuista limakalvoista

Eli te jotka olettte kärsineet ohuista limakalvoista - onko teillä onnistuneita inseminaatioita ja mitä / miten lääkkeitä käytetään ko. "vaivaan"?

Minulle tehdään eka inseminaatio seuraavassa kierrossa ja nyt jo pelottaa että ei onnistu jos limakalvot eivät vahvistu :( Mistä siis uskoa tähän prosessiin?
 
Ohut limis
Heps!

Itsellä clomit ohensi lisää limistä joten vaihdettiin puregon pistoksiin plus pregnyl ennen inssiä.

Mä syöny kuukauden päivät jättihelokkia ja uskon vahvasti että ne tukee omaa hormonitoimintaa. Niin monesta paikasta olen näin lukenut ja onhan niistä muutakin apua, ihon kuntoon jne. Syön myös kalanmaksaöljypuristeita päivittäin.

 
Olen huomenna menossa kolmanteen inssiin. Aikaisemmilla yrityskerroilla kaikki muuten ok, mutta limakalvot turhan ohuet.
Ekalla kerralla limakalvo oli follikkeliultrassa (kp 10) 5,8. Toisella kerralla otettiin clomifen mukaan ja pelkäsin, että ohentaa limakalvoa entisestään, mutta silloin oli 6,3 (kp 12).
Tämän jälkeen pidin kuukauden tauon hoidoissa ja aloin syömään bio-selenia, jossa on seleenin lisäksi sinkkiä ja E-vitamiinia. Olisikohan noista ollut apua, kun puolitoista kuukautta niitä syötyäni, limakalvon paksuus eilen (kp 11) oli 7,5 clomifeneistä huolimatta...
Lääkärillekkin mainitsin asiasta ja hän totesi, että saattaa hyvinkin johtua lisäravinteista, mutta koska limakalvojen paksuuteen vaikuttaa niin moni asia (joita ei lääketiedekkään vielä tiedä), niin varma asiasta ei tietenkään voi olla.
 
ohut limis
Koko ajan syön. Käsittääkseni se 3kk satsi mikä purkissa useimmiten on vasta näyttää helokkien tehon. En usko että siitä on apua jos sitä syö epäsäännöllisesti. Syötän muuten koirillenikin niitä :LOL: Koirillamme on seuraavia vaivoja joihin helokkien pitäis auttaa; anturat kuivuneet/lohkeilleet, iho-ongelmia.

Mulla muutes sama ongelma kuin joku juuri kirjoitti eli follikkeleja kyllä kehittyy clomeilla, puregonilla mutta limis on onnettoman ohut. Siksi en usko että inssi nyt tehoais koska limis oli 5.5mm kp 9. Juuri ennen inssiä ei ultrattu joten onhan se voinut paksuuntuakin mutta epäilen vahvasti. En tajua miksei kaikki gynet määrää sitä divigen voidetta joka paksuntaa limistä. Joku kirjoitti aiemmin siitä. Meinaan kysyä omalta gyneltä sitä jollei inssi tuota nyt tulosta ohuen limiksen takia.
 
Jep
Minä myös kärsinyt ohuista limakalvoista. Olen syönyt clomeja ja levitellyt divigeliä ja kp11 limakalvo oli 8 mm .Tänään (kp 13) tein ovistestissä plussan ja huomenna inssi. Toivotaan että limakalvo olisi kp11:stä muhevoitunut , mutta ihan hyvä kai tuokin on. :)
 

Yhteistyössä