E
"emäntä"
Vieras
Kuinka teillä on järjestetty lastenhoito?
Onko kellään palkattuna kotiin hoitajaa? Mitä kautta?
Meillä kasvinviljely- ja jatkojalostustila ja varsinkin kesäaika on todella kiireistä. Kotona neljä lasta joissa yksi koulussa.
Kertokaas kokemuksia
Vuorotella emme pysty hoidoissa vaan kummankin työpanos tarvitaan yhtäaikaa.
Onko kellään palkattuna kotiin hoitajaa? Mitä kautta?
Meillä kasvinviljely- ja jatkojalostustila ja varsinkin kesäaika on todella kiireistä. Kotona neljä lasta joissa yksi koulussa.
Kertokaas kokemuksia