Oho. Yli 300 e meni me&i kutsuilla rahaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oli pakko saada toiset plyysihousut itselle ja siihen pallomekkoon ihastuin täysin. Siitä tulee varmasti mun uusi lempivaate! Tyttö saa geishatunikan, päärynäpaidan, mustat plyyshihousut, ruskean sydänpaidan ja plyyshihameen. Poika saa vaaleat farkut, mörköpaidan, robottipaidan ja alushousuja. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
mulla meni 100 vaikka en paljoo ees tilannu. kaveri osti sen 61e maksavan hupparin, niin paljoo en kyl olis ikinä ite laittanu huppariin...

Mä mietin pitkään sitä hupparia, se oli NIIIIIN ihana. Mutta otin sitten kuitenkin sen pallomekon. Sille on enemmän kuitenkin käyttöä nyt kun on taas työelämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
se huppari oli kyllä tosi ihana ja pehmeä mut 61 on kyllä paljon. ne housut otin kyllä :)

Samoin! Mä ostin viime syksynä jo ne kirsikan väriset ja ne on aivan mahtavat. Mun suosikkihousut. Nyt oli pakko ostaa toiset. :D

Alkuperäinen kirjoittaja herranjestas mitä hintoja:
Sikahintaisia...kuka kumma maksaa vauvan bodysta 23? joka menee hetkessä pieneksi?

Minä! :D Rahaahan se vain on. Plus musta on kiva, että lapsilla (ja itsellä) on kivat vaatteet päällä. En ole koskaan ollut mikään kirppis tai huutis-tyyppi. Musta on kiva ostaa uutta ja erilaista vaatetta lapsille. Näkisittepä kuinka paljon meidän muksuilla todellakin on vaatetta... *viheltelee*

Täällä kun tuntuu taas olevan asiantuntijoita paikalla niin onko näin että meandin sivuilla ei ole esillä kaikki tuotteet. Katselin niitä just ja oli mielestäni aika vähäinen valikoima..

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mutta on ne sen arvoisiakin :D

Nukkaantuu ja haalistuu ihan yhtälailla kun jotkut halpisvaatteet. Mun mielestä eivät todella ole noiden hintojen arvosia! Silti aion yhden tai max kaksi vaatetta tilata kutsuilta. Ovat kivan näkösiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Mutta on ne sen arvoisiakin :D

Nukkaantuu ja haalistuu ihan yhtälailla kun jotkut halpisvaatteet. Mun mielestä eivät todella ole noiden hintojen arvosia! Silti aion yhden tai max kaksi vaatetta tilata kutsuilta. Ovat kivan näkösiä.

Ei todellakaan nukkaannu. Nimim. kokemusta on, pitkältä ajalta

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Täällä kun tuntuu taas olevan asiantuntijoita paikalla niin onko näin että meandin sivuilla ei ole esillä kaikki tuotteet. Katselin niitä just ja oli mielestäni aika vähäinen valikoima..

Huomasithan, että esim. paitoja on enemmänkin, siinä oikeassa reunassa on sellainen vaaleanvihreä nuoli? Samoin housuja...

Yhteistyössä