V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi tsiisus
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Sattuuhan sitä - mä just huomasin tilausvahvistuksesta laskeneeni loppusumman väärin :snotty:
... ja merileijonalle tiedoksi, että mulla on kutsut lokakuussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:mulla meni 100 vaikka en paljoo ees tilannu. kaveri osti sen 61e maksavan hupparin, niin paljoo en kyl olis ikinä ite laittanu huppariin...
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi tsiisus
Jotakin tämän suuntaista mullakin tuli ekana mieleen.
Ne on kuitenkin vain vaatteita. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:se huppari oli kyllä tosi ihana ja pehmeä mut 61 on kyllä paljon. ne housut otin kyllä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja herranjestas mitä hintoja:Sikahintaisia...kuka kumma maksaa vauvan bodysta 23? joka menee hetkessä pieneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja herranjestas mitä hintoja:Sikahintaisia...kuka kumma maksaa vauvan bodysta 23? joka menee hetkessä pieneksi?
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mutta on ne sen arvoisiakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Mutta on ne sen arvoisiakin![]()
Nukkaantuu ja haalistuu ihan yhtälailla kun jotkut halpisvaatteet. Mun mielestä eivät todella ole noiden hintojen arvosia! Silti aion yhden tai max kaksi vaatetta tilata kutsuilta. Ovat kivan näkösiä.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Täällä kun tuntuu taas olevan asiantuntijoita paikalla niin onko näin että meandin sivuilla ei ole esillä kaikki tuotteet. Katselin niitä just ja oli mielestäni aika vähäinen valikoima..