Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
Epäily itsessään on jo ruma sana.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ja Viviann, epäily ei ole vihamielistä.
En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
Ok, oletin vain että tarkoitit myös minua, kun puhuit kerhoon kuulumattomista jne.Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
olemme hottejaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
kuuminta hottia B)Alkuperäinen kirjoittaja dolly:olemme hottejaAlkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
ei mua oo kukaan poistanu, vaan lähdin ite niiden kaikkien epäilevien viestien saattelemanaAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kerhoon liittyessään on varmasti kaikille tehty selväksi, että se on aktiivinen kerho ja se, että näitä ei aktiivisia on poistettu listoilta ei tee siitä savustamista!
Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
Älä ota noin henkilökohtaisesti, ei sua ole tässä kukaan syyttänytkään, mutta ymmärrät varmaan, että vituttaahan se, että täällä huudellaan kerhon sisäisiä asioita ihan pokkana ja jaellaan salasanoja!
Itse en tuollaisesta ole tietoinen, joten pahoitteluni jos olen tietämättömyydelläni jotain teistä loukannut... Ja ei olla syytetty, mutta Töllin Ruusa mainitsi tuon epäilemisen. En voi tosiaankaan myöskään palstan uudistumisen toimintatapoja tietää, tiedän vain sen, että mulla näytti nollaa viestiä uudistumisen jälkeen, vaikka täällä kirjoittelinkin aiemmin kesällä. Ja sanon ihan suoraan, että puhuin lähinnä jotain naistenvälisistä seksihommista, ja jotkut kanssani yyviestejä ja maileja lähetelleet kyllä tietävät...Alkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Alkuperäinen kirjoittaja viviann:Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsenAlkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:
Erittäin hyvin ilmaistu.
Älä ota noin henkilökohtaisesti, ei sua ole tässä kukaan syyttänytkään, mutta ymmärrät varmaan, että vituttaahan se, että täällä huudellaan kerhon sisäisiä asioita ihan pokkana ja jaellaan salasanoja!
Niin, mutta se on ollut täysin sun oma valinta. Silloin on turha puhua savustamisesta. Ymmärräthän tuon nyt itsekkin, että jos jotkut siellä laittaa itsestään hyvinkin henk.kohtaista infoo ja kuvia yms. niin onhan se nyt aika hämmentävää jos kerhoon kuuluu 50 ihmistä, mutta neljääkymmentä niistä ei näy koskaan....Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:ei mua oo kukaan poistanu, vaan lähdin ite niiden kaikkien epäilevien viestien saattelemanaAlkuperäinen kirjoittaja Sleepyhead:Kerhoon liittyessään on varmasti kaikille tehty selväksi, että se on aktiivinen kerho ja se, että näitä ei aktiivisia on poistettu listoilta ei tee siitä savustamista!
mistä päin sä olitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
En kovin kaukaa susta, Oulun suunnalta siis.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä päin sä olitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
oulusta etelään, itään vai pohjoseen?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:En kovin kaukaa susta, Oulun suunnalta siis.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä päin sä olitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
Pikkusen matkaa etelään.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oulusta etelään, itään vai pohjoseen?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:En kovin kaukaa susta, Oulun suunnalta siis.Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä päin sä olitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
Häh...Vaikuttaako sekin missä asuu valintaan ? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:mistä päin sä olitkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint: