Oho! Tännehän on perustettu mielenkiintoinen kerho! MUTTA ???

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja dolly:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Alkuperäinen kirjoittaja viviann:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku-Akka:
Kaikki muuthan täällä keskustelee meidän kerhon asioista, paitsi kerhoon kuuluvat itse :headwall:

Erittäin hyvin ilmaistu. :D
Itse ainakin aloitin koko keskustelun selvittääkseni, kuinka kerhon jäseneksi pääsee. Ja tuli jo selväksi, että ei ole osaa eikä arpaa. Enpä tietääkseni ole täällä "teidän kerhon asioista keskustellut", mistä helvetistä minä kerhonne asioita voisinkaan tietää kun en itse ole jäsen :whistle:
En nyt tarkottanu sua, vaan yleisesti on ollut aika kuuma puheenaihe tuo meidän kerho.
olemme hotteja :D
kuuminta hottia B)

B) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Mulle saa laittaa kerhon salasanan yynä, jos ansioni riittävät jäsenyyteen :saint:
mistä päin sä olitkaan?
Häh...Vaikuttaako sekin missä asuu valintaan ? :xmas:
vaikuttaa nykyisin...
Ok. :) Mikä siinä on niikus idea ? *minäkö utelias* :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
i-ha-naa B) ;) :p
Sanos muuta! :LOL:

Toisaalta musta on vähän tökeröä puhella täällä mitäsnyttän puolella omasta kerhoilusta tai sen loppumisesta. Kerhojen ideahan kuitenkin on luottamuksellisuus ja mun mielestä se pitäisi säilyttää kerhoilun jälkeenkin eli se mitä on kuullut tai on tapahtunut kerhossa pysykööt myös kerhossa.

En siis sano tätä sillä että olisi mitään henkilökohtaista tätä tyttö tenonvarrella vastaan vaan totean tämän nyt vähän yleisesti koska kummeksun edellä mainittua toimintaa noin ylipäätään. Mutta jos ja kun mä joskus saan kenkää ko kerhosta tai lähden itse sieltä niin enpä mä kyllä asiasta täällä palstalla sen kummemmin ihmettelisi tai kellekkään mainitsisi, jos jotain hampaan koloon jäisi niin yyveillä hoitaisin tai kävisin heittelemässä kananmunia fjongan ikkunaan. :whistle: :D

On kyllä harmillista, että joku aina silloin tällöin pahoittaa mielensä, kun jäsensksi ei pääsekään. Mutta kyseessähän on suljettu kerho, jossa ei ole jäsenhaku käynnissä. Ja jos joskus innostun laittamaan kerhosivulle posetuskuvan itsestäni haisaappaissa ja keltainen sadetakki päällä, niin en välttämättä halua, että sitä voi siellä käydä kuka vain katselemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
On kyllä harmillista, että joku aina silloin tällöin pahoittaa mielensä, kun jäsensksi ei pääsekään. Mutta kyseessähän on suljettu kerho, jossa ei ole jäsenhaku käynnissä. Ja jos joskus innostun laittamaan kerhosivulle posetuskuvan itsestäni haisaappaissa ja keltainen sadetakki päällä, niin en välttämättä halua, että sitä voi siellä käydä kuka vain katselemassa.
jos susta on olemassa sellainen kuva niin laitahan näkyviin oikeasti :p

Alkuperäinen kirjoittaja maijon:
Tää olis kyllä toooodella mielenkiintoista nähdä :LOL:

Yhteistyössä