Oho! Tännehän on perustettu mielenkiintoinen kerho! MUTTA ???

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Voi fjonga:
Lapsellista leikkiä jotain kerhotätiä!
:LOL: :LOL:
uskon että sua ottaa päähän!
Mä muuten voin ihan rehellisesti sanoa, että "ottaa päähän", nimittäin en todellakaan kykene tänne valitettavasti joka päivä säntäilemään töitteni vuoksi, kuten jo sanoin, enkä näin ollen ole tunnettu palstapersoona, mutta olen aivan hillittömän kiinnostunut ja innostunut kaikesta mikä seksiin liittyy ja olis vain älyttömän hienoa olla tekemisissä samanhenkisten ihmisten kanssa.

Ja jos se tutustumisesta/tuntemisesta on kiinni, nii eiköhän Fjonga aleta tutustua sit... ;) :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja viviann:
Mulla ei varmaan ikinä ylity nuo viestien rajat, sillä en pysty täällä aivan joka päivä käymään töiden vuoksi. :/
ajatella ja minäkin oon töissä vähintään 5nä päivänä viikossa... =)
En mä sitä tarkoittanutkaan, etteikö kukaan muu töissä kävisi...
Mutta en muutenkaan hengaa niin älyttömästi koneella. Mut voihan olla et ois toisin jos olis vähän mielekkäämpää keskusteltavaa ;) Niin ja teen kahta työtä, et verottaa ihan tosissaan vapaa-aikaa.

Hyi mitä mä nyt yritän lämmitellä täs ja turhaaaaaaaaan :'( :'( :D :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Ookkona tosissas?!?! :eek:
*avaa varjoaan ja varautuu sateeseen*
Mutta en nyt oikein ymmärrä teitin "touhuja"...
mitä sä et ymmärrä? kerro niin voin yrittää selittää ilman sateita :D
Ei kun ei mitään! :whistle: Unohda!
Iso kiitos sulle! Mä heräsin ja tajusin... ja katosin...
*reps*

:wave: :wave:

hahhhaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Voi fjonga:
Lapsellista leikkiä jotain kerhotätiä!
:LOL: :LOL:
uskon että sua ottaa päähän!
Mä muuten voin ihan rehellisesti sanoa, että "ottaa päähän", nimittäin en todellakaan kykene tänne valitettavasti joka päivä säntäilemään töitteni vuoksi, kuten jo sanoin, enkä näin ollen ole tunnettu palstapersoona, mutta olen aivan hillittömän kiinnostunut ja innostunut kaikesta mikä seksiin liittyy ja olis vain älyttömän hienoa olla tekemisissä samanhenkisten ihmisten kanssa.

Ja jos se tutustumisesta/tuntemisesta on kiinni, nii eiköhän Fjonga aleta tutustua sit... ;) :whistle: :D

ei se uskalla ottaa sua kerhoon ku pelkää et jää vielä sun varjoon

kirjotin pitkän sepustuksen mut eipä sitä sit enää näykään.. ku se tuli kahteen kertaan ja poistin toisen, niin katos molemmat... mut kyse nyt kuiten luullakseni on vaan siitä et halutaan estää semmonen et joku tekis itelle nikin vaan siksi että vois rekisteröityä kerhoon urkkimaan... minutkin "savustettiin" ulos, ja lähdin

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Saako vivianille esittää henkilökohtaisen kysymyksen?
Saa toki.

Okei, milloin sä viimeksi olet kirjoityellut palstalle?

(kun valittelit, että viestit ovat uudistuksen myötä kadonneet)
Kesällä, ja eilen just tein aloituksen aiheesta palstan uudistuminen ja viestien katoaminen. Ja ei, en mikään hyperaktiivinen käyttäjä ollut silloinkaan, mutta täällä oleskellut kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
kirjotin pitkän sepustuksen mut eipä sitä sit enää näykään.. ku se tuli kahteen kertaan ja poistin toisen, niin katos molemmat... mut kyse nyt kuiten luullakseni on vaan siitä et halutaan estää semmonen et joku tekis itelle nikin vaan siksi että vois rekisteröityä kerhoon urkkimaan... minutkin "savustettiin" ulos, ja lähdin
kukas sut savusti ulos?

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
kukas sut savusti ulos?

Tätä mäkin mietin...

Saa toki.

Kesällä, ja eilen just tein aloituksen aiheesta palstan uudistuminen ja viestien katoaminen. Ja ei, en mikään hyperaktiivinen käyttäjä ollut silloinkaan, mutta täällä oleskellut kuitenkin.

Aika jännä, kun minun kesällä kirjoittamani viestit ovat yhä tallessa.

Kuten myös toisen nikkini, jota en ole käyttänyt kuin kerran kesän jälkeen.

Palstako mielivaltaisesti nappaa viestejä?
Jos, niin syyllinen luottamuspulaan löytyy sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
kukas sut savusti ulos?
alko olla semmonen olo vaan että en ole tervetullut sinne :| tosin ei mua yhtään haittaakaan... liityin vaan ku fjonga pyys

Saa toki.

Aika jännä, kun minun kesällä kirjoittamani viestit ovat yhä tallessa.

Kuten myös toisen nikkini, jota en ole käyttänyt kuin kerran kesän jälkeen.

Palstako mielivaltaisesti nappaa viestejä?
Jos, niin syyllinen luottamuspulaan löytyy sieltä.
Mulla näytti tossa viestien kohdalla komeaa nollaa kun tänne viimeisen kirjautumiseni (eli palstan uudistuksen jälkeen) kirjauduin. Minä en valitettavasti palstan toiminnasta tiedä sen kummemmin, mutta jos asenteenne ovat noin vihamielisiä, niin :wave:

Yhteistyössä