OHO, onko tosiaan noin ?!

Ystäväni oli Halpa-Hallissa kanssani ja katseltiin ystäväni 2v tytölle toppapukua. Lassie Tec pukuja uusia... siis aivan ihania oli siellä ja ehdotin sellaista, mutta ystävä siihen

" en osta noita koska niitä myy Halpa-Halli, ostan mieluummin Nicky&Nellystä Lassieta niin tietää mtä ostaa ja maksan hiukan enempi"

siis kysynkin nyt arvon palstalaiset:

Eikö Halpa-Hallin Lassiet oo aitoja ja miksi ei voi ostaa vaatetta jos sitä myy Halpa-Halli?

Itse olen Halpa-hallin suurkuluttaja... Mielestäni sieltä löytää varsinkin lapsille edullisiä hyviä köyttövaatteita.


puku on tässä

http://www.hhnet.fi/kuvasto/index.asp
 
No ku halvalla ei saa hyvää B)

Viime talvena kun tilasin anttilan poistomyynnistä halvalla kenkiä, joku valopää oli sitä mieltä et niiden on pakko olla huonoja, onhan se tietysti niin, et jos ovh on 50? ja ne pistetään poistomyyntiin 10? niin niistä katoaa se hyvyys :whistle: Olis pitänyt ostaa ne oikealla hinnalla, niin ei olis lasten jalkoja pilattu ;)
 
Joo, tuttu tunne. Mun kaveri ei voi ostaa paitaa seppälästä kun samanlainen/ tai ainakin melkein samanlainen stockmannilla, tietenkin kalliimmalla.... :headwall: :headwall: :headwall:
Niin onhan se hienoa sanoa että on ostanut paidan stokkalta kun seppälästä.... Tosin nehän on samaa ketjua, että silleesti :/
 
:) Halpa-Halli on vissiin helluntalaisten kauppaketju, kuten Kärkkäinen lestdiolaisten ..... ja siinä on joillekin syytä olla ostamatta .....mietin vaan miksi menevät liikkeisiin, jos ei mitään koskaan ikinä ole tarkoitus ostaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
:) Halpa-Halli on vissiin helluntalaisten kauppaketju, kuten Kärkkäinen lestdiolaisten ..... ja siinä on joillekin syytä olla ostamatta .....mietin vaan miksi menevät liikkeisiin, jos ei mitään koskaan ikinä ole tarkoitus ostaa. :D
Mulle on sama vaikka uskoo joku kauppias puutolppaan. Jos se myy sitä mitä tarvin niin menen ja ostan. Ystäväni silti uteliaana hipisteli kaikkee ja oli niin onnessaan HH :ssa mutta pukua ei voinu ostaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itsekin käytän halpahallien tuotteita, ei siinä mitään mutta joskus siellä ei ole halvempaa kuin esim marketeissa. Halpahalleissa pitää varoa sokaistumasta.

Näinhän se on kaikissa kaupoissa. Toisissa on toiset tuotteet halvempia ja toisissa toiset. Joten hintatietoinen pitää olla Halpa-Hallissakin.
 
Minä katsoin uusinta Halpa-Hallin mainosta jossa oli tosi nätti ruskea-vaal.punainen Lassien haalari. Minulle kelpais hyvinkin se, mutta tytölleni mahtuu vielä viimevuotinenkin haalari..Harmi! :whistle: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
:) Halpa-Halli on vissiin helluntalaisten kauppaketju, kuten Kärkkäinen lestdiolaisten ..... ja siinä on joillekin syytä olla ostamatta .....mietin vaan miksi menevät liikkeisiin, jos ei mitään koskaan ikinä ole tarkoitus ostaa. :D
Mulle on sama vaikka uskoo joku kauppias puutolppaan. Jos se myy sitä mitä tarvin niin menen ja ostan. Ystäväni silti uteliaana hipisteli kaikkee ja oli niin onnessaan HH :ssa mutta pukua ei voinu ostaa :whistle:
:LOL: kirvoitti naurut tuo "mulle on sama vaikka uskoo joku kauppias puutolppaan"... hyvin lohkaistu! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alter Ego:
Alkuperäinen kirjoittaja Ripaska:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
:) Halpa-Halli on vissiin helluntalaisten kauppaketju, kuten Kärkkäinen lestdiolaisten ..... ja siinä on joillekin syytä olla ostamatta .....mietin vaan miksi menevät liikkeisiin, jos ei mitään koskaan ikinä ole tarkoitus ostaa. :D
Mulle on sama vaikka uskoo joku kauppias puutolppaan. Jos se myy sitä mitä tarvin niin menen ja ostan. Ystäväni silti uteliaana hipisteli kaikkee ja oli niin onnessaan HH :ssa mutta pukua ei voinu ostaa :whistle:
:LOL: kirvoitti naurut tuo "mulle on sama vaikka uskoo joku kauppias puutolppaan"... hyvin lohkaistu! :LOL:
:whistle: niin mutta tottahan s e on :D
 
ei tajuuuuu
Mun kaveri valittaa aina rahojensa vähyyttä, mutta ostaa silti maitoa vaan Stockmann Herkusta ja Nivean rasvoja + ihan tavis shampoota Stockmannilta, vaikka samat saisi halvemmalla muualta....
Stockan muovikassia kato kehtaa kantaa, Tarjoustalon tms ei :headwall:
 
Noihan oli tosi nättejä pukuja mitä tossa linkissä oli!

Voisin pojalleni ostaa tollasen jos olis Halpa-Halli jossain lähistöllä... (esim 100km säteellä)

Tosin en tiedä tekeekö jotkut merkit vähän erilaisia vaatteita joillekin liikkeille.Siis esim onko nyt cittarille se lassien haalari tehty vain mammuttimarkkinoille...
 
Luojan kiitos mä en ole noin hienoperseinen eikä mun tarvitse pöngittää egoani noin naurettavalla tavalla. Jos jonkun napaa kaivelee se, että mä kannan halppiksen tai mun vastaavan pussia, niin kääntäkööt katseen pois. :LOL: :LOL: :kieh:
 
Olipas nättejä haalareita! Täytyy päivittää tapin pukutilanne ja voi hyvin olla, että käy tie tuonne ostoksille.
Mitähän vastaava maksaa esim. Prismassa kun niistä bonuksista joku kirjoitti?
Niitä ei paljoa yhdestä haalarista tule, jos hinnassa selvä ero niin rahallisesti kannattavampaa se on ostaa tuolta Halpa-Hallista.
 

Yhteistyössä