Oho, mulla on jokin irtonainen patti rinnassa

Niinhän ne sanoo.... ettei syöpäpatti liiku vaan on kiinteä ja kiinni. Mulla oli patti rinnan sivussa viitisen vuotta sitten; peukalonpään kokoinen. Lääkärit sitä tutki ja tunnusteli muttei siittä mitään kokeita otettu - hävisi ajan kanssa itsekseen....
 
"vieras"
Yleensä nuo rintojen patit on onneksi hyvänlaatuisia. Mä oon ens viikolla menossa ultraan rinnan pattia tutkituttamaan. Toivottavasti sulla on vaaraton patti, mutta hyvä ne on aina tutkia.
 
Juu, kiitos. Toivotaan näin :) Eipä tässä nyt sen kummempaa paniikkia ole, ihmeen välinpitämätön olo vieläkin. Se voi olla mitä vaan, joten parempi kai odottaa ihan oikeaa arvioita kuin itse alkaa diagnosoimaan itseään. Ja vaikka olisikin jotain ei-toivottua, niin sitten sen mukaan edetään. Meillä on vahvasti taipumusta rintasyöpään, toinen isoäiti on kuollut rintasyövän levittyä ja toisella puolella sukua jo kahdella tädilläni on leikattu rintasyöpä, toiselta molemmista rinnoista vielä.
 
"vieras"
Toivotaan (ja uskotaan) ettei se olisi mitään ikävää.

Mullakin oli patti, ultrassa kävin, nou hätä :). Mutta kyllä se pelästytti kovasti.
Mikä se sun patti olikaan? Mä kävin alkuvuodesta mammon, ultran + paksuneulabiobsia otettiin, diagnoosina mastopatia. Nyt oon uudelleen ens viikolla menossa ainakin ultraan, kun tuo aiempi iso patti on kasvanut ja on tullut uusi kovahko patti rintaan :/
 
[QUOTE="vieras";22054949]Mikä se sun patti olikaan? Mä kävin alkuvuodesta mammon, ultran + paksuneulabiobsia otettiin, diagnoosina mastopatia. Nyt oon uudelleen ens viikolla menossa ainakin ultraan, kun tuo aiempi iso patti on kasvanut ja on tullut uusi kovahko patti rintaan :/[/QUOTE]

Voimia ja hyviä uutisia sullekin! :hug:
 

Yhteistyössä