Oho, kylläpä on tytöstä tullu "iso"

Tallamuspurkuna

Aktiivinen jäsen
10.04.2008
6 762
0
36
:D :heart:
Anoppi haki eilen aamulla esikoisen sinne päiväksi ja ennen hänen lähtöään kerroin että meinaan vaihtaa huoneiden paikkaa että vauvakin saa oman huoneen.
Esikoinen oli sitä mieltä ettei se sovi hänelle ollenkaan.
Vaihdoin kuitenkin, riskillä :D
Esikoinen sai vähän isomman huoneen ja sinne uusia huonekaluja, minun vanhan "meikkipöydän" missä on pari pientä laatikkoa ja iso peili, sekä pieliovelliset kaapit. Sinne laitoin sitten rannekellon, koruja, huulirasvaa, hiusharjan, hiustenhoitoaineen jne. tyttöjen juttuja.
Kun tuli kotiin ja kurkkasi uuteen huoneeseensa niin ajoi meidät heti pois sieltä ja pisti oven perässään kiinni. Halusi leikkiä kaikessa rauhassa.

Illalla kävi reippaasti nukkumaan eikä kertaakaan tullut sängystä pois ( yleensä siis tämä pissattaa, kakattaa, janottaa, nälättää, kuuma, kylmä jne. rumba ). Aamulla nukkui pitkään, puoli kymmeneltä avasin likan huoneen oven ja kohta sitten kömpi ylös. Yleensä herää ennen kahdeksaa ja nyt kun sanoin että pitää hetki huilata että jaksaa illalla mennä muskariin niin meni sänkyyn ja käski minun herättää ajoissa. Ei tarvinut peitellä eikä mitään. Sanoi "kyllä minä osaan itsekin" :heart:

Loppuukohan tämä haikeus ikinä. Illalla just miehelle sanoin että vauvakin kasvaa silmissä kun lisää kiinteiden määrää ja samalla vähentää tissin syöntiä, nyt nukkuu jo eri huoneessa minun kanssani :snotty: Isoja tyttöjä :heart:

Yhteistyössä