Oho, Johanna Tukiaisen uudet kasvot - katso kauneusoperaation tulos

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Johanna Tukiainen tuhansien kauneusleikkauksiin

Kohublondi aikoo uusia rintansa, mahansa ja ottaa botoxia kasvoihin
Johanna Tukiainen on leikkauttanut rintansa kolme kertaa. Nyt hän aikoo neljänteen leikkaukseen.

Julkaistu 19.01.2010

JUORU Kohublondi Johanna Tukiainen aikoo uusia muun muassa silikonirintansa, laittaa mahansa timmiin kuntoon ja ottaa kasvoihinsa botoxia.

- Lopetin tanssimisen, korppani alkoi muuttua, joten nyt korjataan ja kunnolla, Tukiainen sanoi asiasta kertoneelle MTV3:lle.

MTV3:n mukaan Tukiainen käyttää kauneuskirurgiaan noin 10 000 euroa. Leikkaukset nainen aikoo rahoittaa muun muassa sponsorirahoin ja töitä tekemällä.

- Nyt teen töitä myös klubiemäntänä, joten strippaamalla olen säästänyt rahaa. Aion uudistua ja tehdä myös hiuksiini pidennykset. Satsaan tosissaan ulkonäkööni. Pelkästään hiustenpidennys maksaa 2000 euroa.

http://www.metrolive.fi/viihde/artikkeli/Johanna+Tukiainen+tuhansien+kauneusleikkauksiin/3181/

vieras
Laihdutuksessa Johanna on kertonut turvautuvansa uuteen menetelmään, jonka nimi on lipolyysi. Siinä poistetaan selektiivisesti rasvasoluja ihon läpi annettavalla phosphatidylkoliini-injektioilla.

- Lipolyysihoidoilla poistetaan paikallisia rasvoja. Minulla on myös kolme eri lääkettä, jotka pudottavat painoa, Johanna on kertonut.

Missäs se liikunta?

:o
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laihdutuksessa Johanna on kertonut turvautuvansa uuteen menetelmään, jonka nimi on lipolyysi. Siinä poistetaan selektiivisesti rasvasoluja ihon läpi annettavalla phosphatidylkoliini-injektioilla.

- Lipolyysihoidoilla poistetaan paikallisia rasvoja. Minulla on myös kolme eri lääkettä, jotka pudottavat painoa, Johanna on kertonut.

Missäs se liikunta?
:eek:
Kaikki heti minulle kiitos - myös laihdutuksessa!
Mitähän seuraa tuollaisesta laihdutuksesta?? Minua ainakin kiinnostaa?

Tuossa kokovartalokuvassa hän on nätti! Miksiköhän on mennyt sittemmin pilaamaan ihan hyvän ulkonäkönsä? :( . Mä en edes meinannut tunnistaa sitä tuosta kokovartalokuvasta. Niin erilaiselta näyttää nykyään.

Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Tää on kyllä pahansuopien tanttojen kommenttien syytä! :eek:

Nyt on Savonmuan Hilimasta tullut 14-vuotias pissisjuoppo!
http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/johanna-tukiainen-kertoo-savolaisjuuristaan/149054
MODET! Tää pois äkkiä! Tää loukkaa jo syvästi meitä savolaisia :kieh: :snotty:

Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Tuossa kokovartalokuvassa hän on nätti! Miksiköhän on mennyt sittemmin pilaamaan ihan hyvän ulkonäkönsä? :( . Mä en edes meinannut tunnistaa sitä tuosta kokovartalokuvasta. Niin erilaiselta näyttää nykyään.

Peesi!

Yhteistyössä