aaa, ketjun lopussa olikinAlkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
Vai onko tuo joku vanhakuva??Alkuperäinen kirjoittaja hei:aaa, ketjun lopussa olikinAlkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
Tuo on vanha kuva.Silikonitkin vielä puuttuu.Alkuperäinen kirjoittaja hei:Vai onko tuo joku vanhakuva??Alkuperäinen kirjoittaja hei:aaa, ketjun lopussa olikinAlkuperäinen kirjoittaja hei:Miksei ole koko vartalokuvaa... mä haluisin nähdä sen laihdutusoperaation tuloksia!!??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laihdutuksessa Johanna on kertonut turvautuvansa uuteen menetelmään, jonka nimi on lipolyysi. Siinä poistetaan selektiivisesti rasvasoluja ihon läpi annettavalla phosphatidylkoliini-injektioilla.
- Lipolyysihoidoilla poistetaan paikallisia rasvoja. Minulla on myös kolme eri lääkettä, jotka pudottavat painoa, Johanna on kertonut.
Missäs se liikunta?
näinpä..kyllä se nyt enemmän ihmiseltä näyttää kun ennen..paitsi noi huulet..Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Ilman noita huulia olisi ihan ok.
Jotain arpea kaunistettiin.Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Jos huulet olis pienemmät, olis jo melkein nätti. Onko se tehny jotain nenälleen, se näyttää huonommalta nyt?
MODET! Tää pois äkkiä! Tää loukkaa jo syvästi meitä savolaisia :kieh: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:Tää on kyllä pahansuopien tanttojen kommenttien syytä!
Nyt on Savonmuan Hilimasta tullut 14-vuotias pissisjuoppo!
http://www.savonsanomat.fi/video-kuva/videot/johanna-tukiainen-kertoo-savolaisjuuristaan/149054
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tuossa kokovartalokuvassa hän on nätti! Miksiköhän on mennyt sittemmin pilaamaan ihan hyvän ulkonäkönsä? . Mä en edes meinannut tunnistaa sitä tuosta kokovartalokuvasta. Niin erilaiselta näyttää nykyään.
Ehkä ne on tehty shetlanninponin jouhista jotka on kerätty talteen maasta yksitellen.Alkuperäinen kirjoittaja markiisi de saden:Millainen pidennys maksaa 2000e????