Oho, Johanna Tukiaisen uudet kasvot - katso kauneusoperaation tulos

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Alkuperäinen kirjoittaja ouel:
Alkuperäinen kirjoittaja sirkkatälli:
Alkuperäinen kirjoittaja hahah:
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/1064908?aitolehti_martina

Lisäksi on muitakin syytteitä rouvalla roimasti...
Ihan kuin Tuksu mutta pahempi.
Joo, siinä missä Tuksu nyt on vain tyhmä ja reppana ja hmmm...sellainen joka haluaa elää jossain omassa mielikuvitus-barbie-wnb-glamour-maailmassa, niin Aitolehti on ilkeän oloinen bitch :/
Tunnetko siis Aitolehden henk.koht.?
No en. Siksi laitoinkin OLOINEN-sanan tuohon! Jos sinä tunnet ja tiedät millainen naikkonen oikeasti on, niin hyvä ;) tunnetko tukiaisen myös henk.koht.? vai miksi aitolehdestä piti ärähtää?
En tunne, enkä ärähtänyt. Ihmetyttää vain, kuinka kärkkäästi täällä arvostellaan kaikkia ja kaikkea. Kotiäideillä näyttää olevan huono itsetunto, sillä itseään tarvii nostaa arvostelemalla muita. :)

mä en ole kotiäiti =) ) mutta juu, jos aiheena on joku julkkis ja kyseessä on keskustelupalsta, niin siellä sitten kukoistaa jos jonkinlaiset mielipiteet. Ja Martinahan itsehän on myös aika "mielipiteitä täynnä oleva ja "rohkea ja räväkkä" " ja elää julkisuudesta niin luulisi olevan mielissään että puhutaan. "any publicity is good publicity" pätee näiden julkkisten kohdalla...

tulee pakostakin mieleen että kuka suostuu täällä Suomessa enää operoimaan naista, jolla näyttää todellisuus noin pahasti hämärtyneen :eek: vai onko se niin että mitä tahansa tehään, kuhan iskee pätäkkää pöytään? Vai Virossako sitten käydään? :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja sivusta:
Mulla tulee noista Tukiaisen huulista mieleen Donatella Versace...:ashamed:
Kitooos! :flower: mie mietin heti ku aukasin nuo kuvat että ketä hittoa toi tuksu nytten muistuttaa mutten saanu nimeä päähäni. eli justiinsa donatella versacea :D

ja saanen esittää nyt kysymyksen, mutta: MILLÄ RAHALLA??? jos tulot on noin 5000 euroa vuojessa niin mistä hemmetistä se rahat repii noihin kohennuksiin? mamma och pappa betalar vai?

tulee pakostakin mieleen että kuka suostuu täällä Suomessa enää operoimaan naista, jolla näyttää todellisuus noin pahasti hämärtyneen :eek: vai onko se niin että mitä tahansa tehään, kuhan iskee pätäkkää pöytään? Vai Virossako sitten käydään? :eek:
no eikös tuksu käyny siellä tiina jylhän klinikalla nuo otattamassa? eli siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
no eikös tuksu käyny siellä tiina jylhän klinikalla nuo otattamassa? eli siellä.

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a108458/nain+tehtiin+johanna+tukiaisen+jattihuulet/

joo-o
oi voi,kaikki kauneusleikauksen läpikäyneet näyttämät jotenkin luonnottomilta kun ulkonäköä muokataan joksikin muuksi mitä se ei ole...eikä sekään ikuisuuksia kestä:/

**
voi ei, olisi vaan laihduttanu ja vaihtanu tyyliä. Voisi siitä saada ihan nätinkin. Mä ihmettelen kaikkien tämän tyylisten lähipiiriä, että eikö niistä kukaan välitä sen vertaa että koittaisivat saada vähän järkeä näihin touhuihin :(

.........
Saa kyllä kiittää monet kerrat, ettei oo ite Tukiaisen asemassa, meinaan kuka haluis olla? En mä ainakaan! Jotenkin niin säälittävää tuo kaikki sen homma. Ei osaa laulaa eikä oo kaunis (toki jonkun mielestä voi olla). Koittaa sitte kaikenmaailman kauneusjutskat läpi ja tulos, näyttää vielä säälittävämmältä. Huh, huh...

mun mielestä oli ennenkin kaunis ja tuossa korjaillussa kuvassa on kans söpö :-D
kivittäkää ny vaan meikäläisen heh. mielestäni näyttää uudemmassa kuvassa ihan teiniltä, ujolta teinitytöltä :-D ( älkääs ny, en halua vaan nyt kajota hänen persoonallisuuteensa, puhuin vain hänen ulkonäöstänsä).

g
Alkuperäinen kirjoittaja minCa:
Alkuperäinen kirjoittaja muinoin:
http://www.oragoo.net/wp-content/uploads/2008/04/johanna-tukiainen-nua.jpg

on ollut ihan nättikin...
TODELLA KAUNIS KUVA!! :D
No oho! Tuksu on siis ollut joskus hoikka ja melkein normaali. Tuo on ihan kiva kuva tuksusta, tosin mä en kestä tuota vaalenapunaista huulikiiltoa ja blondia kiharapilveä (siis juuri tuollaista tuksu-kiharaa)!

Yhteistyössä