Ohjeita, kiitos...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tanja

Vieras
...ei sitten nukahtanut eikä edes malttanut levähtää esikoinen. Eikä nuorimmainenkaan sitten nukahtanut, vaikka isosti tankkasikin, ei - intoutui sitten pyörimään sängyssään, mistä sain käydä pois nappaamassa käännyttyään Peppi Pitkätossu- asentoon: jalat pääpuolella... Huh, nyt on saatava vahvaa kahvia ja pian!!

Mutta - mukava olis silloin tällöin mutustaa kahvin kans muutakin, kun korppua...ja mieluusti nopeasti "vasemmalla kädellä" tehtyä eli...Nyt kaipaisin kakku - ilman uunia - ohjeita. Kiitos jo etukäteen :).
 

Yhteistyössä