Ohje MIEHILLE sormettamiseen.

• Viestiketjun aloittaja Nainen25!
  • Ensimmäinen viesti
Nainen25!
On ihanaa, jos sormetatte naistanne. Hyvä miehet.

Mutta vielä ihanampaa olisi, jos hieroisitte klitorista vain edestakaisin.
Eli ylös-alas liikettä, nopeaan tahtiin. välillä painamalla lujempaa välillä kevyemmin.

Paras asento olisi, että pitäisitte kättänne samalla tavalla, kuin nainen itse tyydyttäisi itseään.
Kyllä sormet voivat välillä silti käydä sisälläkkin. ;)

sivhos
Ei me miehet tiedetä mitä nainen haluaa seksissä.Hyvä että tuot esille.Mutta,muistakaa naiset,ohjailkaa miestä ilman sanoja.Otatte miehen käden hallintaan ja sormet ja teette kaiken periaatteessa itse miehen sormien kautta.Tällai oppi parhaiten tuottamaan naiselle seksinautintoa.Samoin mieskin voi opasta naista oman hyvänolon saamiseksi.

isukki__
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen25!:

Eli ylös-alas liikettä, nopeaan tahtiin. välillä painamalla lujempaa välillä kevyemmin.

Paras asento olisi, että pitäisitte kättänne samalla tavalla, kuin nainen itse tyydyttäisi itseään.
Turha yleistää. Oma naiseni laukeaa vain jos liike on nimenomaan sivuttaista.

Eräs tyttö taas ei pitänyt lainkaan klitan koskemisesta.

Naisia on moneksi, onneksi.

stondis...
Kyllähän se naisen sormetus on mukavaa puuhaa, sitä voisi harrastaa joka ilta. On kiva kuulla mistä eri naiset pitävät mutta eikös naisen seksuaalisuus ole hieman monimutkaisempaa kuin miehen. Kaikki miehet varmaankin pitävät siitä että sitä kalua runkataan mutta naisen klittaa voi käsitellä niin monella eri tavalla. Jotkut tykkäävät nopeammasta tahdista ja jotkut hitaammasta. Joskus pyysin erästä kumppaniani näyttämään minulle miten hän itse tyydyttäisi itsensä. Hämmästyin kun hän käytti klittansa hieromiseen kaikkia viittä sormeaan ja tyyli oli ikäänkuin "rämpyttäisi kitaraa" :). Ja myöskin se nopeus oli aivan huikea. Itselleni ei ikäpäivänä olisi tullut mieleen että hän laukeaa juuri tuolla tavalla mutta näin hän sen itse näytti ja myös laukesi siihen hyvin nopeasti. Veikkaisin että tuosta tyylistä ei kaikki naiset pitäisi.

sivhos
Tästä on aikaa 16-17 vuotta.Silloinen sydänkäpynen oli herkkää sorttia.Käytiin yöpuulle,samalla tykättiin lukea jotain,hän omiaan,minä omiani.Ei mitään Jalluja eikä Kalleja.Oma käteni jostain syystä hakeutui hänen jalkoväliin.Aloin hyväillä hänen pimppiä.Hän oli valmiiksi litimärkänä.Hyväilin hänelle pari orgasmia,hän ei edes koskenut minua,vaan nautti kiimastaan.Sitten aloimme tositoimen.Siihen jäi lukuhetki.Todella nautittavaa asettua yöpuulle hyvän seksin jälkeen rakas nainen kainalossa tuhisemassa,uneen vaipumassa.

kong
Alkuperäinen kirjoittaja isukki__:
Alkuperäinen kirjoittaja Nainen25!:

Turha yleistää. Oma naiseni laukeaa vain jos liike on nimenomaan sivuttaista.

Eräs tyttö taas ei pitänyt lainkaan klitan koskemisesta.

Naisia on moneksi, onneksi.

Niin sivuttäin tai välillä pitäs pyörittää ja painaa vielä melko lujaakin että ei oikein taho aina
onnistua mutta jospa sitä joskus oppis ja sitä TUNNETTA pitäs olla mukana ja mielikuvitusta molemmilla

kong
Naiseni saa minut laukeamaan runkkaamalla melko alkeellisella tekniikalla .Samanlaisella käsittelyllä jos ite runkkaan saisin varmaan odottaa tuomiosunnuntain iltapuhteelle, muttakun nainen tekee sen se tuntuu tosi hyvältä, että ei ne naisetkaan aivan kaikkea...

Marita70
Niinpä.. Tähän oli vain pakko vastata.. Tuskin olen ainoa joka on näin vaikea tapaus.. Olenko?? Pointti on se, että mies kuuntelee juuri sitä naista, jonka kanssa on. Ei oleta, että on yksi "tyyli jolla könähtää".

sivhos
Alkuperäinen kirjoittaja Marita70:
Niinpä.. Tähän oli vain pakko vastata.. Tuskin olen ainoa joka on näin vaikea tapaus.. Olenko?? Pointti on se, että mies kuuntelee juuri sitä naista, jonka kanssa on. Ei oleta, että on yksi "tyyli jolla könähtää".
Mikä on?Olet kivantuntuinen,sympaattinen nainen.Miksei kohdallesi satu sitä "Oikeeta".

littlemisscandy
Alkuperäinen kirjoittaja stondis...:
Kyllähän se naisen sormetus on mukavaa puuhaa, sitä voisi harrastaa joka ilta. On kiva kuulla mistä eri naiset pitävät mutta eikös naisen seksuaalisuus ole hieman monimutkaisempaa kuin miehen. Kaikki miehet varmaankin pitävät siitä että sitä kalua runkataan mutta naisen klittaa voi käsitellä niin monella eri tavalla. Jotkut tykkäävät nopeammasta tahdista ja jotkut hitaammasta. Joskus pyysin erästä kumppaniani näyttämään minulle miten hän itse tyydyttäisi itsensä. Hämmästyin kun hän käytti klittansa hieromiseen kaikkia viittä sormeaan ja tyyli oli ikäänkuin "rämpyttäisi kitaraa" :). Ja myöskin se nopeus oli aivan huikea. Itselleni ei ikäpäivänä olisi tullut mieleen että hän laukeaa juuri tuolla tavalla mutta näin hän sen itse näytti ja myös laukesi siihen hyvin nopeasti. Veikkaisin että tuosta tyylistä ei kaikki naiset pitäisi.

Joo ei minun "kitaraa saa rampyttaa"! :)

Minun klitoris on todella herkka, ja kauheinta mita joku mies voi tehda, on se jos han joko painaa ja hinkkaa liian kovaa (se tuntuu )hirvean_ pahalta vatsanpohjassa asti, tai sitten "tokkii" esim kovalla kielenkarjella lipoo liian vikkelasti, se vain kutittaa, sitten turruttaa klitoriksen taysin ja nautintoon ei enaa paase vaikka vaihtaisikin tekniikkaa.

Sen sijaan jos mies pehmesti _koko suulla_ ja huulilla, ja huom, levealla kielella pehmeasti ja rauhallisen tasaisesti tahdin pitaen pyorittaa klitan alueella, niin taivaallinen olo leviaa pimpista koko kehoon ja saa sen suloiseen rajahdykseen.

Eli kylla, tama on taitolaji.

Maami67
[
Minun klitoris on todella herkka, ja kauheinta mita joku mies voi tehda, on se jos han joko painaa ja hinkkaa liian kovaa (se tuntuu )hirvean_ pahalta vatsanpohjassa asti, tai sitten "tokkii" esim kovalla kielenkarjella lipoo liian vikkelasti, se vain kutittaa, sitten turruttaa klitoriksen taysin ja nautintoon ei enaa paase vaikka vaihtaisikin tekniikkaa.

Sen sijaan jos mies pehmesti _koko suulla_ ja huulilla, ja huom, levealla kielella pehmeasti ja rauhallisen tasaisesti tahdin pitaen pyorittaa klitan alueella, niin taivaallinen olo leviaa pimpista koko kehoon ja saa sen suloiseen rajahdykseen.

Eli kylla, tama on taitolaji.[/quote]

Olen kyllä ehdottomasti tuosta äskeisestä samaa mieltä!Juuri noin pitää miehen nuolla niin nautinto on parasta A-luokkaa ja se orkku, se kestää tuolla tekniikalla tehtynä järisyttävän KAUAN!

sivhos
Nainen on herkkä "soitin".Kun naista pitää hyvänä,ajalla ei enää ole merkitystä.Maksettu juttu on toinen juttu.Kahden rakastavaisen välillä,mitä pidempään,sen parempi.

Rekku,
Alkuperäinen kirjoittaja sivhos:
Mikä on?Olet kivantuntuinen,sympaattinen nainen.Miksei kohdallesi satu sitä "Oikeeta".
Minä kyllä ymmärsin Maritan viestistä, että hän on löytänyt juuri sen oikean, joka kuuntelee häntä ???

Mies 50
Ketjussa on todellista asiaa.
Meistä miehistä parhaat rakastajat nainen osaakin erottaa juuri sen mukaan miten mies osaa "soittaa" naista. Kaikki värähtelyt, liikkeet, huokaukset.........kaikki pitää osata tulkita oikein, pitää tietää missä tilassa kumppani on menossa.

En yhtään ihmettele että meitä miehiä moititaan taitojen puutteesta, ei osata lukea naista, soittaa soitinta. Se on hyvin pitkä ja suloinenkin tie että oppii rakastelemaan naista, siihen pitää panostaa ja olla kiinnostunut. Siinä saattaa mennä harjoittelutilanteita vaikka kuinka.
Miehet usein repivät omat orkut........ja ihmettelevät miksi nainen ei ole tyytyväinen, no ei kyllä tarvikkaan.

Samalla koko paketin voi kääntää toisin päin: Kuinka hyviä ovat naiset rakastelemaan miestä? Koko kysymys onkin melkomoinen tabu. Ja siinä vaiheessa alkaakin kirveet lentelemään. Alkaa kirjoittelu maksullisista jne., he kun ne taidot hallitsee todella hyvin........kuulema :)

maami67
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Meistä miehistä parhaat rakastajat nainen osaakin erottaa juuri sen mukaan miten mies osaa "soittaa" naista. Kaikki värähtelyt, liikkeet, huokaukset.........kaikki pitää osata tulkita oikein, pitää tietää missä tilassa kumppani on menossa.

En yhtään ihmettele että meitä miehiä moititaan taitojen puutteesta, ei osata lukea naista, soittaa soitinta. Se on hyvin pitkä ja suloinenkin tie että oppii rakastelemaan naista, siihen pitää panostaa ja olla kiinnostunut. Siinä saattaa mennä harjoittelutilanteita vaikka kuinka.
Miehet usein repivät omat orkut........ja ihmettelevät miksi nainen ei ole tyytyväinen, no ei kyllä tarvikkaan.

Samalla koko paketin voi kääntää toisin päin: Kuinka hyviä ovat naiset rakastelemaan miestä? Koko kysymys onkin melkomoinen tabu. Ja siinä vaiheessa alkaakin kirveet lentelemään. Alkaa kirjoittelu maksullisista jne., he kun ne taidot hallitsee todella hyvin........kuulema :)
[/quote

No niin, heräsi kiinnostukseni ja kysyisinkin nyt miehiltä, että millainen nainen on hyvä sängyssä ja mikä tekee naisesta hyvän? Mitä naisen tulisi huomioida entistä enemmän/lisää?

Rekku,
Ei vaan niitä vääriä, jotka neuvoista huolimatta tekevät kuten itse haluavat, koska uskovat tietävänsä paremmin kuin minä.
Aijaa.
Täytyy myöntää, että ei ole tullut mieleenkään lirputtaa sivusuunnassa. Myötävakoon se tuntuu niin luonnolliselta. Varsinkin jos klitoris on selvästi vaon yläreunaa alempana.

koi
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:

Ja minä reppana kun en osaa soittaa ku huuli harppua

Yhteistyössä