Ohje MIEHILLE sormettamiseen.

• Viestiketjun aloittaja Nainen25!
  • Ensimmäinen viesti
Xy1
Käsitän sormettamisella ihan eri asiaa kuin ap. Itse ainakin sormetan pillua sisältä ja hoidan kielelläni klitan soittoa. Parhaat väristykset lähtee orkun kliimaksissa, kun hivelee kielellä klittaa vain höyhenen kevyesti, kiduttaen, jolloin orkku jatkuu................................... :)

Fetissi Seeeker
minä nautin taas että klittaani sormitetaan vaan etusormella ja mieluiten etusormen päällä,niin että vain klitan "huppua" pyöritetään,ei niin että koko vene heiluu vaan se kärki!Sen otteen pitää olla hellä ja varman tuntuinen pyöritys,ei liian nopeaa...tuollein saan parhaimman orgasmini mutta laukean kyllä muillakin sormitus/kieli tyyleillä;)En nirsoile!

Merlyn
Mulle kyllä tepsii keskustelun aloittajn neuvoma tyyli, mutta ei suoraan klittaan kohdistettuna, vaan aivan siitä vierestä, Uusiakin tyylejä olisi mukava oppia, mutta tosiaan ehkä yleisohje voisi olla, että täytyy aloittaa mahd. rauhallisesti kosteilla sormilla, ja sitten seurailla naisen liikkeitä/ilmeitä/ääniä että tietää mihin suuntaan jatkaa. Ei ainakaan kannata suoraan hyökätä painelemaan klittaa.

Western
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Miten sen saa sitten loppumaan?
Siihen, kun nainen työtää pään pois jalkovälistä, kun ei enää kestä orkkua pidempää.
Ja minä kun en otakaan päätäni pois sieltä jalkovälistä.........:)
Siinä nainen menee aivan hervottomaksi ja sekaisin..............silmät pyörii, kroppa kouristelee ja jalat vetää kipsiin. Siitä kun vielä jatkaa niin saa herätellä naista, läpsiä poskille kun lensi tähtitaivaalle...:)

nienke
Alkuperäinen kirjoittaja Western:
Siihen, kun nainen työtää pään pois jalkovälistä, kun ei enää kestä orkkua pidempää.
Siinä nainen menee aivan hervottomaksi ja sekaisin..............silmät pyörii, kroppa kouristelee ja jalat vetää kipsiin. Siitä kun vielä jatkaa niin saa herätellä naista, läpsiä poskille kun lensi tähtitaivaalle...:)

Siis jos jatkaa klitoriksen kiihottamista orkun jalkeen, niin ne kouristelut ja tarinat on kylla kivusta johtuvia! Klitoris on liian herkka kosketukseen orkun jalkeen! :((((

Western
Alkuperäinen kirjoittaja nienke:
Alkuperäinen kirjoittaja Western:

Siis jos jatkaa klitoriksen kiihottamista orkun jalkeen, niin ne kouristelut ja tarinat on kylla kivusta johtuvia! Klitoris on liian herkka kosketukseen orkun jalkeen! :((((
No ei ainakaan niissä tapauksissa mitä minun kohdalleni on sattunut. Kyllähän me sentään keskustellaan rakastelun jälkeenkin :)

Merly
liikkeitä/ilmeitä/ääniä
Toiminko jotenkin väärin, jos noista ei mikään toteudu?

Vai onko tämä jokin merkki, hiljaa, liikkumatta?
Ei se välttämättä tarkoita, että nainen ei nauttisi, ehkä hän vain keskittyy. Mutta kuulostaa jotenkin vähän opudolta, jos et saa hänestä minkäänlaista reaktiota irti. No parempi ehkä noin, kuin että hän kivusta kiemurtelisi. Kysy häneltä "onko näin hyvä" jne. Näyttääkö hän keskittyneeltä vaikka hiljaa ja liikkumatta olisikin?

Sivupersoona
Kyllä hän varmaan siitä nauttii vaikka paikallaan onkin. Sillä jos hän ei nauttisi, niin tuskin hän koskeakaan antaisi.

Kuitenkin minä kaipaisin nähdä joitakin nautinnollisia liikkeitä. Eikä niiden kovin ihmeellisiä tarvitsisi olla. Jonkin pienen ääntelyn kuuleminen myös kiehtoisi.

Kaikenlainen kysyminen on myös vaikeaa. Hän kokee kaikki kysymiset tenttaamisena.

naurahdus
Kyllä hän varmaan siitä nauttii vaikka paikallaan onkin. Sillä jos hän ei nauttisi, niin tuskin hän koskeakaan antaisi.

Kuitenkin minä kaipaisin nähdä joitakin nautinnollisia liikkeitä. Eikä niiden kovin ihmeellisiä tarvitsisi olla. Jonkin pienen ääntelyn kuuleminen myös kiehtoisi.

Kaikenlainen kysyminen on myös vaikeaa. Hän kokee kaikki kysymiset tenttaamisena.

Voi sivupersoona parkaa, haha minua alkoi jo huvittamaan, sinun vaimosi vaikuttaa niin kovin estyneelta siella makuukammarin puolella. Olet suloisen karsivallinen :)

naurahdus

Voi sivupersoona parkaa, haha minua alkoi jo huvittamaan, sinun vaimosi vaikuttaa niin kovin estyneelta siella makuukammarin puolella. Olet suloisen karsivallinen :)

Ranttori
[
Minun klitoris on todella herkka, ja kauheinta mita joku mies voi tehda, on se jos han joko painaa ja hinkkaa liian kovaa (se tuntuu )hirvean_ pahalta vatsanpohjassa asti, tai sitten "tokkii" esim kovalla kielenkarjella lipoo liian vikkelasti, se vain kutittaa, sitten turruttaa klitoriksen taysin ja nautintoon ei enaa paase vaikka vaihtaisikin tekniikkaa.

Sen sijaan jos mies pehmesti _koko suulla_ ja huulilla, ja huom, levealla kielella pehmeasti ja rauhallisen tasaisesti tahdin pitaen pyorittaa klitan alueella, niin taivaallinen olo leviaa pimpista koko kehoon ja saa sen suloiseen rajahdykseen.

Eli kylla, tama on taitolaji.

Olen kyllä ehdottomasti tuosta äskeisestä samaa mieltä!Juuri noin pitää miehen nuolla niin nautinto on parasta A-luokkaa ja se orkku, se kestää tuolla tekniikalla tehtynä järisyttävän KAUAN![/QUOTE]

Vanha vittu

Viimeksi muokattu:
Ranttori
Tästä on aikaa 16-17 vuotta.Silloinen sydänkäpynen oli herkkää sorttia.Käytiin yöpuulle,samalla tykättiin lukea jotain,hän omiaan,minä omiani.Ei mitään Jalluja eikä Kalleja.Oma käteni jostain syystä hakeutui hänen jalkoväliin.Aloin hyväillä hänen pimppiä.Hän oli valmiiksi litimärkänä.Hyväilin hänelle pari orgasmia,hän ei edes koskenut minua,vaan nautti kiimastaan.Sitten aloimme tositoimen.Siihen jäi lukuhetki.Todella nautittavaa asettua yöpuulle hyvän seksin jälkeen rakas nainen kainalossa tuhisemassa,uneen vaipumassa.

Vanha runkkari

Viimeksi muokattu:
Joskus kokeillut
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:
Ketjussa on todellista asiaa.
Meistä miehistä parhaat rakastajat nainen osaakin erottaa juuri sen mukaan miten mies osaa "soittaa" naista. Kaikki värähtelyt, liikkeet, huokaukset.........kaikki pitää osata tulkita oikein, pitää tietää missä tilassa kumppani on menossa.

En yhtään ihmettele että meitä miehiä moititaan taitojen puutteesta, ei osata lukea naista, soittaa soitinta. Se on hyvin pitkä ja suloinenkin tie että oppii rakastelemaan naista, siihen pitää panostaa ja olla kiinnostunut. Siinä saattaa mennä harjoittelutilanteita vaikka kuinka.
Miehet usein repivät omat orkut........ja ihmettelevät miksi nainen ei ole tyytyväinen, no ei kyllä tarvikkaan.

Samalla koko paketin voi kääntää toisin päin: Kuinka hyviä ovat naiset rakastelemaan miestä? Koko kysymys onkin melkomoinen tabu. Ja siinä vaiheessa alkaakin kirveet lentelemään. Alkaa kirjoittelu maksullisista jne., he kun ne taidot hallitsee todella hyvin........kuulema :)
[/quote

No niin, heräsi kiinnostukseni ja kysyisinkin nyt miehiltä, että millainen nainen on hyvä sängyssä ja mikä tekee naisesta hyvän? Mitä naisen tulisi huomioida entistä enemmän/lisää?
Minä olen joittenkin kokeilujen jälkeen päätynyt siihen johtopäätökseen, että paras nainen sängyssä on:
- Aikuinen, myös ja nimenomaan henkisesti ja emotionaalisesti.
- Täysin sovussa itsensä kanssa, muodoilla ja mitoilla ei ole siinä suhteessa mitään merkitystä, pääasia, että viihtyy omassa kropassaan täydellisesti.
- Joko ei ole koskaan ollutkaan, tai sitten on päässyt eroon kaikista seksuaalisista traumoista ja estoista.
- halukas, utelias, kokeilunhaluinen.
Tällaisen paketin kun saa vierelleen, eiköhän ala elämä hymyilemään, muutenkin kuin sängyssä.

Viimeksi muokattu:
Sirje.
Tästä on puhuttu naisporukassa, en ole siis ainoa joa on tätä mieltä, eli samaa mieltä niiden kanssa, jotka haluaa pehmeää, tasaista kosketusta, ilman katkoksia.

Turhan monet miehet luulee, että naista pitää tökkiä kovalla kielenkärjellä (se oikeesti tuntuu inhottavalta!), lipoa "höyhenenkeveästi" ja "kiusoitella" niin, että nainen kiemurtelee kiimoissaan... voi jumatsukka. Nainen siinä kiemurtelee, koska tekee niin helvetin häijyä ja ilkeetä, kun mies pistelee ja livottelee antaen koko ajan kylmän ilmavirran päästä kosketuksiin kosteaan ja paljaaseen klitorikseen, näykkäisee sitä sitten välillä niin että nainen pakostakin säpsähtää kun tekee niin inhottavaa. Luulevat sitä sitten kiimaiseksi kiemurteluksi. Jos nainen siinä pyytää tulemaan sisäänsä, se tarkoittaa sitä, että saisi tuon ärsyttävän tuikkimisen ja tökkimisen loppumaan. Kiihotusta tuollainen ei anna.

Naisella klitoris on ihan helvetin herkkä! Se on herkempi kuin miehen terska, muistakaa se. Naisen klitoris ei juurikaan joudu tekemisiin "ulkomaailman" kanssa, vaan on yleensä aina sen poimun alla peitossa. Kaikki terävät kosketukset tuntuvat hirveiltä, vaikka sitten olisi kuinka kiihottunut ensin. Kokeilkaapa itseenne, tökkikää tai raapaiskaa vaikka kynän päällä herkistyneessä tilassa olevaa peniksenne päätä. En tiedä, koska en ole mies, mutta luulisin, että voisi ehkä vähän samalta tuntua.

Se, että naiset ei yleensä anna suoraa palautetta ja sano, että ÄLÄ, tuo ei tunnu kivalta, johtuu naisten ylenmääräisestä hienotunteisuudesta miestä kohtaan. Olen itse yhden ainoan kerran sanonut noin, ja mies loukkaantui sydänjuuriaan myöten. HÄN se kuulemma tietää, miltä naisesta tuntuu tai miltä naisesta kuuluu tuntua. Eikä HÄNTÄ saa niissä asioissa neuvoa, koska se on miehelle loukkaavaa. HÄN voi saada siitä traumoja ja tulla kyvyttömäksi!

Onnistuva mies.
Voin vahvistaa, että terskaan koskeminen sormilla tuntuu epämiellyttävältä.
Terskani on aina esinahan alla, kuten naisten klitoris huppunsa sisällä.
Esinahan päältä kosketus tuntuu hyvälle.
Entä naisten hupun hyväily?

Kuinka pitkälle riittäisi se, jos mies pitäisi sormiaan paikallaan siinä pimpin päällä?
Ja voihan nainen edetä siitä eteenpäin halujensa mukaan.

Olisiko hyvä ajatus, kun mies laittaisi kätensä vaon pääle asemiin, jonka jälkeen tointa olisi naisen vastuulla?

Yhteistyössä