Öh, te keillä on silmälasit, niin onko teillä monet lasit vaiko vaan yhdet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yhdet on, piilareita en varmaankaan voi edes käyttää hajataiton korjauksen vuoksi, mutta optikolta kysymällä sekin selviäisi, en vaan ole saanut aikaiseksi haalautua sinne.. Todella kalliit lasit olivat ja Silmäasemalta ostin, Specsaversille en mene ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja haluu kans:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsutintin:
Alkuperäinen kirjoittaja haluu kanssa:
mulla on kahdet lasit, ja sitte vielä aurinkolasit vahvuuksilla... yhdet lasit ostin optikolta ja toiset lasit olen tilannu netistä... ne on sellaset "halppis lasit" mutta oikein hyvin mulla ajavat asiansa :D

Saako netistä tilattua ihan omilla vahvuuksilla? Kuinka kalliit laseista tuli?

juu saa saa :D mun lasit maksoi kotiin kannettuna muistaakseni jonku 50e noin....

Viitsitkö vielä kertoa paikan josta tilasit? Kakkos lasit tarvisin käyttöön.

http://www.favoptic.com/

Alkuperäinen kirjoittaja Mina:
Yhdet on, piilareita en varmaankaan voi edes käyttää hajataiton korjauksen vuoksi, mutta optikolta kysymällä sekin selviäisi, en vaan ole saanut aikaiseksi haalautua sinne.. Todella kalliit lasit olivat ja Silmäasemalta ostin, Specsaversille en mene ikinä.

Minun kertakäyttöpiilaritkin korjaa osittain hajataittoa. Tosin ne ei ole niin hyvät kuin oikeat lasit, mutta parempi kuitenkin kuin ei mitään. Hajataittoa on monen suuntaista, että kannattaa kysyä optikolta, minkälaiset piilarit käy.

Ihan uteliaisuutta kyselen tuosta hajataitosta... onko se kuinka paha?

Alkuperäinen kirjoittaja haluu kans:
Alkuperäinen kirjoittaja haluu kanssa:
mulla on kahdet lasit, ja sitte vielä aurinkolasit vahvuuksilla... yhdet lasit ostin optikolta ja toiset lasit olen tilannu netistä... ne on sellaset "halppis lasit" mutta oikein hyvin mulla ajavat asiansa :D

Saako netistä tilattua ihan omilla vahvuuksilla? Kuinka kalliit laseista tuli?

juu saa saa :D mun lasit maksoi kotiin kannettuna muistaakseni jonku 50e noin....

Viitsitkö vielä kertoa paikan josta tilasit? Kakkos lasit tarvisin käyttöön.

http://www.favoptic.com/
Kaunis kiitos

Yhdet vaan, sen verran kallis keikka on joka kerta. Tosin nyt jätin edelliset varalaseiksi koska vahvuus ei ollut enää muuttunut (vanhentuminen alkaa tehdä tehtävänsä;) niissä oli vaan pinnoite mennyt niin huonoksi ettei kunnolla nähnyt läpi, mutta on ne vahingon sattuessa tyhjää paremmat.

Mie en tiiä mikä mun ja pojan silmissä oikeen on vikana, kun ollaan ostettu laseja Silmäasemalta, kehykset halvimmasta päästä ja viimeks oli vielä joku toinen linssi eurolla - tarjous, mutta pojan lasit maksoi 320? ja mun lasit satasen enemmän :o

Mutta myö ollaan kyllä sellaisia, että ei nähdä kumpikaan nenää pidemmälle ilman laseja - suihkussakin pitää shampoopullot ja saippuat olla oikeassa järjestyksessä, ettei laiteta suihkusaippuaa hiuksiin ja käytetä hoitoainetta vartalonpesuun :D

delfis, en tiedä. Optikko ei sanonut, kysyi vaan että haluanko hajataiton korjauksen, ja näytti eron korjauksella ja ilman korjausta.. Lasit vahvuudeltaan 0,5 kauas, ja ilman korjausta eivät auttaisi oikeastaan mitään.

Mulla on kahdet.. Yleensä on ollu vaan yhdet kerrallaan mutta nyt viime aikoina näkö ei ole pahasti huonontunu joten pärjää noilla molemmilla. Nyt odottelen uusia laseja ja ostin Specsaversilta kahdet yhden hinnalla joten kohta mulla on neljät millä pärjään. Ja piilarit päälle.

Hajataitosta ja piilareista sen verran että mulla on hajataittoa ja piilarit käytössä. Piilareita saa (ei värillisenä vaan ihan perus pehmeät linssit) mutta ne kuukausilinssit puoleksi vuodeksi maksaa noin 160 euroa. Olen ottanu piilarit täältä optikolta ja sen jälkeen tilannu netistä ihan samat linssit ja sai puoleen hintaan.

delfis, en tiedä. Optikko ei sanonut, kysyi vaan että haluanko hajataiton korjauksen, ja näytti eron korjauksella ja ilman korjausta.. Lasit vahvuudeltaan 0,5 kauas, ja ilman korjausta eivät auttaisi oikeastaan mitään.

Aivan... eli sulla niin lievät voimakkuudet, että hajataittoa ei voida korjata. Onko tuosta kauan? Ajattelin, että viime vuonna monilla valmistajilla tuli paljon uusia piilareita joissa myös pienemmät korjaukset. Käy ihmeessä kyselemässä =)

Yhdet lasit on, hajataiton vuoksi minullakin. Ilmankin pärjäisin jotenkin (ajokortissakaan ei ole merkintää silmälaseista), mutta joutuisin niin paljon siristelemään ja ponnistelemaan nähdäkseni, että saisin mojovan päänsäryn.

Kolmet. Yhdet vanhat ja kuluneet uimahallissa käytettäväksi ja sitte kahdet uudet kun olivat niin hassunhalvat että oli pakko ostaa. Lenswaylla halvimmat 60 e kappale linsseineen päivineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ilmankin pärjäisin jotenkin (ajokortissakaan ei ole merkintää silmälaseista), mutta joutuisin niin paljon siristelemään ja ponnistelemaan nähdäkseni, että saisin mojovan päänsäryn.

:wave: Täällä toinen.

Mulla on kahdet. Päälasit on menossa vaihtoon ja toiset jää edelleen varalaseiksi.

Sen verran olen pöllö ilman etten näe esim liikennemerkkejä kun aivan läheltä ja autoillessa ois aika surkeeta jos ainoat lasit ois hajalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mie en tiiä mikä mun ja pojan silmissä oikeen on vikana, kun ollaan ostettu laseja Silmäasemalta, kehykset halvimmasta päästä ja viimeks oli vielä joku toinen linssi eurolla - tarjous, mutta pojan lasit maksoi 320? ja mun lasit satasen enemmän :o

Mutta myö ollaan kyllä sellaisia, että ei nähdä kumpikaan nenää pidemmälle ilman laseja - suihkussakin pitää shampoopullot ja saippuat olla oikeassa järjestyksessä, ettei laiteta suihkusaippuaa hiuksiin ja käytetä hoitoainetta vartalonpesuun :D

ekö teidän kannattais sít käydä leikkauksessa ?
maksaa noin 2000e, mutta sit ei tartis enää ostella laseja

Yhdet. Kahdesti on hajonneet, toisen kerran olin teipatuilla laseilla koulussa sen aikaa, että uudet tuli ja toisella kerralla piti olla poissa kokonaan. Töihin musta ei taitais ilman laseja olla.

Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Yhdet. Kahdesti on hajonneet, toisen kerran olin teipatuilla laseilla koulussa sen aikaa, että uudet tuli ja toisella kerralla piti olla poissa kokonaan. Töihin musta ei taitais ilman laseja olla.

Ai niin joo, hätävarana oon toki käyttänyt vanhoja rillejä.

Yhteistyössä