Oh no! Allergiakohtausta pukkaa, yövuorossa töissä, laukussa ainoastaan Kestineä ja oon raskaana!

Mitä hittoa mää teen? Otanko tuota kestineä vai lähenkö kotiin vai mitä?? Tietty voi kyllä olla, ettei tää tästä pahene. Lieviä oireita oon ennenki saanu ja ei oo tarvinu lääkettä. Voi miten voin olla näin tyhmä, etten tarkistanu että on xyzalia laukussa :headwall:
 
Mulla tuntuu nielussa ja kurkussa palan tunnetta ja puskee limaa. Joskus on menny henki ahtaalle eli nielu on alkanut turpoamaan, mutta ei viime aikoina. Nyt vielä ihan ok tuntonen. Töistä voin lähteä noin 45 minuutin päästä aikasintaan.
 
Ai niin ja ihotautiloääkäri nimenomaan suositteli xyzalia raskauden aikana. Voi paska! Raskaus lähteny hoidoilla alulle ja muutenki ollu kaiken maailman vuotoja niin kyllä pelottaa, jos tuleekin km tosta kestinestä, kuulostaa varmaan ihan hullulta...
 
Soitin terveysneuvontaan ja löysin ensiapu-kaapista heinixiä, joka oli 2v vanhaa. Käskivät ottaa sen ja jos ei vaikuta niin sitten lähen kotiin. Oireet ei oo muuttunu pahemmaksi tänä aikana, eli en usko että on hätää :)
 

Yhteistyössä